اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه اطلاعات لازم به گردشگران صورت گرفت

بازگشایی میز خدمت گردشگری در فرودگاه شیراز

میز خدمت گردشگری در سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز بازگشایی شد.

بازگشایی میز خدمت گردشگری در فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، با حضور مدیرکل فرودگاه‌های فارس و جمعی از دست‌اندرکاران صنعت گردشگری این استان، میز خدمت گردشگری در سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز بازگشایی شد.

سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل با اشاره به اینکه این مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری مدتی به حالت تعلیق درآمده بود، اظهار داشت: با همکاری انجمن راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس و حمایت‌های اداره‌کل فرودگاه‌های این استان و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سالن پروازهای خارجی فرودگاه شیراز، میز خدمت گردشگری راه‌اندازی شد.

امیرحسین حکمت‌نیا افزود: در این مرکز اطلاع‌رسانی با ارائه نقشه، بروشور و کتابچه‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی شهرستان شیراز و استان فارس، راهنمایان مجرب پاسخگوی سئوالات گردشگران و زائران شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) خواهند بود.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی استان فارس نیز در این مورد گفت: تمام گردشگران خارجی ورودی به این استان از طریق این مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری می‌توانند اطلاعات لازم در زمینه گردشگری تاریخی، مذهبی، طبیعی و سلامت را دریافت کنند.

امیر سبوکی اضافه کرد: تمام خدمات ارائه شده در این مرکز به گردشگران در دو نوبت کاری و به ویژه در زمان تردد پروازها و حضور مسافران در این سالن، به صورت رایگان و با دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود.

وی از راه‌اندازی میز خدمت گردشگری در سالن پروازهای داخلی فرودگاه شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول