اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

تقویت پدافند غیر عامل سرمایه‌گذاری در برابر توطئه‌های دشمنان است

استاندار مرکزی تقویت زیرساخت‌های پدافند غیر عامل را یک سرمایه‌گذاری در برابر توطئه‌های دشمنان دانست.

تقویت پدافند غیر عامل سرمایه‌گذاری در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: حفظ آمادگی پدافند غیر عامل و تقویت آن در شرایطی که دشمنان لحظه‌ای دست از دشمنی با ایران بر نمی‌دارند، از وظایف مهم مسئولان است.

وی تصریح کرد: امروز تهدید دشمنان در عرصه‌های داخلی و خارجی ابعاد گسترده‌ای یافته که مبارزه با این تهدیدها وظیفه همه مسئولان است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه امنیت از اساسی‌ترین نیازهای کشور است، خاطرنشان ساخت: امنیت یک کشور هم از خارج و هم از داخل تهدید می‌شود که پدافند غیر عامل می‌تواند با این تهدیدات مبارزه و مقابله کند.

مقیمی تاکید کرد: بدون شک ملتی که بخواهد درست و آزاد زندگی کند و در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد باید از مواضع خود محافظت کند.

وی تقویت زیرساخت‌های پدافند غیر عامل را یک سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: اقدامات پدافند غیر عامل در اماکن حساس و استراتژیک دفاعی، تولیدی و اجرایی کشور توانست در کنار دفاع جانانه، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و امروز نیز باید با گسترش این اقدامات به عرصه‌های اطلاعاتی، علمی و سایبری، دشمن را در هر تهدید احتمالی زمین‌گیر کرد.

استاندار مرکزی افزود: اگر می‌بینیم امروز کشور در همه عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد تهدید قرار گرفته و دشمن برای هر حرکت تهدید خاصی طراحی می‌کند، به دلیل این است که دشمنان نمی‌خواهند ایران کشوری مستقل شود، چرا که آنان از استقلال و قدرت ایران می‌ترسند.

مقیمی ابراز داشت: امروز دشمنان قصد دستیابی به اطلاعات و یافته‌های علمی ما را دارند و می‌کوشند توسعه و پیشرفت و تکنولوژی کشور را محصور کنند و هر جا که مباحث علمی مطرح است، با هر روشی که بتوانند نفوذ می‌کنند.

انتهای پیام/87004/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول