اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان:

حضور تماشاگران همدانی مایه دلگرمی تیم علیصدر است

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: حضور هواداران و تماشاگران همدانی در سالن ورزشی انقلاب برای بازیکنان تیم علیصدر دلگرم‌کننده است و ما را برای برد و ارائه بازی بهتر ترغیب می‌کند.

حضور تماشاگران همدانی مایه دلگرمی تیم علیصدر است

وحید شانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر در لیگ دسته 2 نشان داد که همدان علاوه بر داشتن حرف در عرصه فوتسال کشور حرف، با قهرمانی در آن مسابقات خود را به اثبات می‌رساند.

وی افزود: حضور در سطح بالای فوتسال کشور برای هر بازیکنی افتخار است و خوشحالم که در تیم شهر خودم و کنار بازیکنان همدانی به میدان می‌رویم.

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر اضافه کرد: با وجود اینکه به دلیل حضور در مسابقات لیگ دسته 2 دیرتر از تیم‌های دیگر به تمرینات پرداختیم اما اتحاد و همدلی تیم، ما را در ادامه راه کمک خواهد کرد.

به گفته وی؛ بازیکنان بومی تیم در کنار تجربه بازیکنان غیر بومی به دنبال کسب اعتبار و آبرو به نام همدان و تیم علیصدر هستند.

شانه‌ای با اشاره به شرایط تیم برای بازی با کاشی‌نیلو اصفهان تصریح کرد: بعد از سفر خسته‌کننده اتوبوسی به اهواز سعی کردیم باخت هفته گذشته را فراموش کرده و تمرکز خود برای این بازی بگذاریم.

وی با بیان اینکه تمرینات بانشاطی را در این یک هفته انجام دادیم، افزود: برای بازی و نخستین مسابقه خانگی به دنبال پیروزی هستیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر ابراز داشت: مسئولان تیم با وجود مشکلات سعی می‌کنند شرایط خوبی را به وجود بیاورند تا بدون حاشیه به بازی و مسابقات فکر کنیم.

وی با بیان اینکه بازی امروز مسابقه سختی خواهد بود، افزود: امیدوارانه برای کسب نتیجه پیروزی به میدان خواهیم رفت تا به نخستین سه امتیاز لیگ امسال دست یابیم.

قبل از این مسابقه؛ تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با یک برد و یک تساوی و چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه یک لیگ دسته اول قرار گرفته و تیم علیصدر با یک بازی کمتر و بدون امتیاز قعرنشین این جدول است.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان را حمید کاشانی (داور)، میرهادی اسماعیلی (کمک داور)، هادی ترابی (داور سوم) و حمید دهقانپور (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر کار داوران برعهده حمیدرضا رستمی خواهد بود.

مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌ نیلواصفهان روز پنج‌شنبه 9 آبان ماه از ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول