اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

بازنشستگان برای احیای ارزش‌های جامعه تلاش کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: بازنشستگان با شناختی که نسبت به مسائل دارند باید برای احیای ارزش های جامعه تلاش کنند.

بازنشستگان برای احیای ارزش‌های جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در همایش تکریم بازنشستگان استان کرمان اظهار داشت: اقدامات دولت طی سال‌های گذشته برای افزایش حقوق بازنشستگان خوب بود، اما کافی نبود و دولت باید برای ارتقای سطح زندگی این قشر تلاش بیشتری انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه هویت ملی و دینی ما باید تقویت شود، ابراز داشت: یکسری تهاجمی که به ارزش‌های ما وارد شده برخی از هویت‌ها را کمرنگ کرده است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: کسانی که خدا تجربیاتی به آنها مقدر کرده و به سن و سال بالایی رسیده‌اند که هدایتگر جامعه باشند و به ویژه پدربزرگ یا مادربزرگ‌ها با شناختی که نسبت به مسائل دارند باید برای احیای ارزش‌های جامعه تلاش کنند.

مهرشاد افزود: پیگیری و رسیدگی به بحث‌های معیشتی وظیفه دولتی‌ها است و ما نیاز داریم، برای بچه‌ها و نوه‌هایمان این موضوع را ترسیم کنیم و متذکر شویم که امروز چه نیازهایی داریم و نقش خود را در جامعه و خانواده پررنگ‌تر کنیم.

وی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه هیچ بنایی ارزشمندتر از خانواده نیست، خاطر نشان کرد: ما باید قدردان این نعمت‌ها باشیم و جوانان به هدایت‌های شما بزرگترها نیاز دارند و یک خانواده و فامیل پاک باید از جمعیتی جدا شوند که ممکن است به سمت پلشتی‌ها بروند.

انتهای پیام/80019/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول