اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های رئیس سازمان بازنشستگی استان کردستان:

مدیران ادارات کردستان نسبت به بازنشستگان بی‌توجه هستند

رئیس سازمان بازنشستگی استان کردستان از عدم پاسخگویی و بی‌توجهی تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به نیروهای بازنشسته انتقاد کرد.

مدیران ادارات کردستان نسبت به بازنشستگان بی‌توجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال برومند دوشنبه شب در دیدار جمعی از بازنشستگان کردستان در آستانه 25 ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: شرایط بازنشستگان کردستان قابل مقایسه با سایر بازنشستگان استان‌های دیگر کشور نیست.

رئیس سازمان بازنشستگی استان کردستان با اشاره به وجود 18 هزار نیروی بازنشسته در کردستان، تصریح کرد: بازنشستگان کردستانی برای اداره زندگی خود و فرزندانشان تنها متکی به حق و حقوقی هستند که از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.

به گفته وی، میانگین حقوق و مزایایی که به بازنشستگان استان از سوی صندوق پرداخت می‌شود، 885 هزار تومان است که جوابگوی هزینه‌ها و مایحتاج زندگی آنها نیست.

رئیس سازمان بازنشستگی کردستان خاطرنشان کرد: بازنشستگان استان در شرایط بسیار سخت استان در زمان جنگ تحمیلی و سازندگی به مردم و کشورشان خدمت کردند و با اقتدار از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

برومند اضافه کرد: در بین اقشار بازنشسته استان کم نیستند افرادی که عزیزانشان را در راه دفاع از میهن و ناموسشان تقدیم انقلاب کردند.

وی از عدم پاسخگویی و بی‌توجهی تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به نیروهای بازنشسته گلایه کرد و بیان داشت: بازنشسته‌ای که 30 سال و حتی بیشتر تمام نیرو و جوانی خود را در اداره و سازمانی سپری کرده است، از مدیرکل مربوطه انتظار دارد حداقل در طول سال یک یا دوبار آنها را دعوت به حضور در گردهمایی و مجمعی با حضور سایر کارکنان اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به بازنشستگان کم‌لطفی می‌کنند.

رئیس سازمان بازنشستگی استان کردستان از نماینده ولی‌فقیه در استان خواست در جلسه شورای اداری استان توجه به بازنشستگان را به مدیران ادارات و سازمان‌ها گوشزد کند.

برومند در پایان به برنامه‌هایی که در راستای تکریم از بازنشستگان استان در این هفته برگزار می‌شود، اشاره کرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و بازنشستگان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان و پیاده‌روی بازنشستگان و خانواده‌های آنها از جمله برنامه‌های در دست اجرا برای تکریم بازنشستگان استان است.

انتهای پیام/79003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول