اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین خبر داد

تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان نمونه قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین از تجلیل پیشکسوتان و بازنشستگان نمونه قزوین خبر داد.

تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان نمونه قزوین

عباسعلی درافشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل همایش 25 ذی‌الحجه مصادف با 9 آبان سال جاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان نمونه از سوی استانداری قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: از اهداف برگزاری این همایش، معرفی بازنشستگان برجسته و نمونه به مراجع علمی، تخصصی، اجرایی به منظور بهره‌مندی از تجارب آنان و افزایش انگیزه و ترغیب بازنشستگان به ایجاد خلاقیت و کارآفرینی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین در زمینه همایش 25 ذی‌الحجه و روز تجلیل از بازنشستگان بیان کرد: یکی از مباحث اصلی در حوزه نظام اداری، استفاده از تجارب بازنشستگان به عنوان مشاوران سازمان‌ها در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای بهره‌وری است.

درافشانی با اشاره به توجه جدی به امور این قشر و فعالیت‌های آنان پس از دوران اشتغال تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود؛ جا دارد از زحمات و فعالیت‌های آنان متناسب با شأن و جایگاه این قشر تقدیر به عمل آید.

وی اضافه کرد: این همایش با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و فرهیختگان بازنشسته در زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزشی و پژوهشی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال و در بخش ویژه با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین عنوان کرد: بازنشستگان که تا تاریخ 29 اسفند 91 به افتخار بازنشستگی نائل آمده و مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند می‌توانند مدارک و مستندات خود را طبق دستورالعمل به امور اداری دستگاه‌های اجرایی تحویل داده و ادارات نیز ضمن ایجاد تمهیدات لازم برای اطلاع‌‌رسانی به کانون‌ها، شناسایی، ثبت‌نام و اعلام نتایج بر اساس چهار محور انتخابی، نسبت به معرفی حائزین شرایط حداکثر تا تاریخ سه آبان امسال به استانداری اقدام کنند.

گفتنی است؛ محورهای چهارگانه همایش و مدارک و مستندات مورد نیاز در سایت www.cspf.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول