اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجدید میثاق دانش‌آموزان چرام با شهدا

صبح امروز دانش‌آموزان چرام با حضور در گلزار شهدا حضور یافته و با این عزیزان تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دانش‌آموزان چرام با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز فرماندار چرام، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی، به همراه مسئولان شهرستان و دانش‌آموزان بسیجی با حضور در گلزار مطهر شهدا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

علی‌رضا نیکروز در این آیین با بیان اینکه برای تجدید بیعت و میثاق دوباره در مکان معنوی حضور به عمل آورده‌ایم، اظهار کرد: با شهدا عهد می‌بندیم که راه آنان را ادامه داده و همواره پیرو راستین ولایت و رهبری خواهیم بود.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه امروز آمده‌ایم درس بزرگی بگیریم، عنوان کرد: زمانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ما جنگ داشتیم، جنگی که عراق به پشتیبانی استکبار و آمریکا بر ما تحمیل کردند.

وی افزود: جنگ تحمیلی، جنگی بود که بر ایران اسلامی تحمیل شد، شهدای ما با سن کمی که داشتند به فرمان امام خودشان در زمانی که احساس نیاز می‌کردند، لبیک گفته و جهت دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند.

نیکروز با تاکید بر این مطلب که امروز ما نیز باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، گفت: شیوه جنگ ما با آمریکا عوض شده، جنگ نظامی نداریم اما با جنگ نرم‌افزاری درگیر هستیم، بنابراین با مایه گذاشتن بر درس باعث شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، چرا که استکبار بر شما عزیزان جهت اجرای نقشه‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

این مسئول در ادامه حضور در مراسم غبارروبی را تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) دانست و خاطرنشان کرد: دستاوردهای امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌مردی‌های شهدای عزیز و رزمندگان جان بر کف کشورمان است.

انتهای پیام/82002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول