اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان ایران

شهرداری سنندج به دنبال طلسم‌شکنی/‌سبزوار جاده خوشبختی می‌شود؟

تیم شهرداری سنندج در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در حالی مربیان تیم قدرتمند ثامن‌الحجج سبزوار خواهد بود که قصد دارد با برد در این بازی به سریال شکست‌های خود در فصول گذشته برابر این تیم پایان دهد.

شهرداری سنندج به دنبال طلسم‌شکنی/‌سبزوار جاده خوشبختی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در هفته ما قبل پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صبح فردا در سالن بهنام شاد تیم شهرداری این شهر پذیرای مدعی نخست قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار خواهد بود.

این بازی که به نوعی فینال زودرس مسابقات نامیده می‌شود از چند جنبه برای تیم شهرداری سنندج حائز اهمیت است، نخست آنکه این تیم در طول حیات خود و در فصول مختلف که با اسامی گوناگون در رقابت‌ها حاضر بود هیچگاه نتوانسته ثامن‌الحجج سبزوار را مغلوب کند و برد در برابر این تیم نوعی سنت‌شکنی خواهد بود.

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهرداری نیز اگر چه به این موضوع اذعان می‌کند اما می‌گوید: ما پیش از این هرگز نتوانسته بودیم تیم ثامن‌الحجج تهران را نیز مغلوب کنیم که خوشبختانه این امر در هفته دوم لیگ امسال محقق شد.

از سوی دیگر شهرداری که هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده است قصد دارد با برتری برابر رقیب سنتی خود فاصله با تیم‌های مدعی را افزایش دهد و اسب خود را برای قهرمانی زین کند.

شافعیان می‌گوید: تیم ما شرایط مناسبی برای بازی حساس فردا دارد و تمرینات دشواری را برای این رقابت پشت سر گذاشته‌ و مصمم به کسب پیروزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ثامن‌الحجج سبزوار طی چندین فصل اخیر همواره مقام قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرده است تصریح می‌کند: این بازی جدال ما به عنوان دارنده بهترین خط حمله با 79 گل زده و ثامن دارنده بهترین خط دفاع با 46 گل خورده است.

همچنین قرار است در این بازی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در محل برگزاری رقابت حضور داشته باشد.

در جدول شش تیمی لیگ برتر هندبال بانوان پس از شهرداری که با 3 برد و 6 امتیاز صدرنشین است تیم‌ ثامن‌الحجج سبزوار با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و ذوب‌آهن نیز در مکان سوم ایستاده است.

در دیگر دیدارها ذوب‌آهن میهمان بام ایران خواهد بود و تیم ثامن تهران که در کمال ناباوری با وجود 6 بازیکن ملی‌‌پوش، بازی‌های گذشته خود را واگذار کرده است به مصاف شهید چمران لارستان می‌رود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول