اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری سنندج:

بودجه تیم هندبال بانوان رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان است

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری سنندج با اشاره به افتخارآفرینی‌های تیم هندبال بانوان این باشگاه در مسابقات لیگ برتر کشور گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای این تیم رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان است.

بودجه تیم هندبال بانوان رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان است

کیوان تیشه‌گران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، سیاست‌های مجموعه ورزش شهرداری را در سه محور اعلام کرد و گفت: در گام نخست احداث زمین در حاشیه شهر و مناطق محروم در دستور کار است.

وی توجه به ورزش محلات و همگانی و همچنین ورزش قهرمانی و باشگاهی را از دیگر رویکردهای ورزش شهرداری سنندج عنوان کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری سنندج با اشاره به اعتبارات محدود ورزش در سال‌جاری تصریح کرد: حضور شهرداری در ورزش به عنوان حامی مالی بسیار مناسب بود.

تیشه‌گران با اشاره به وجود مدرسه فوتبال شهرداری در منطقه عباس‌آباد سنندج گفت: در این مدرسه فوتبال 300 نفر در رده‌های سنی 8 تا 18 سال در یک سالن چند منظوره متعلق به شهرداری و زیر نظر جعفر زندی و رئوف زارعی از مربیان خوب فوتبال استان به آموزش پایه این رشته می‌پردازند.

وی با یادآوری مجموعه ورزشی بانوان در منطقه توش نوذر شهرستان سنندج عنوان کرد: این مکان از زیر مجموعه‌های شهرداری است و تاکنون 200 تا 300 نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری سنندج، رشته‌های فعال در این مجموعه را اسکیت، ورزش صبحگاهی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، والیبال و پیاده‌روی ذکر کرد.

تیشه‌گران همچنین رشته‌های فعال آقایان در باشگاه شهرداری را کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، تنیس روی میز در رده‌های سنی نوجوانان و خردسالان  و ورزش زورخانه‌ای عنوان کرد.

وی افزود: در بخش بانوان نیز بسکتبال شهرداری در لیگ یک کشور حضور دارد و تیم هندبال این باشگاه نیز در لیگ برتر فعالیت چشمگیری دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری سنندج از صرف هزینه 10 میلیون تومانی توسط باشگاه شهرداری به منظور حمایت مالی از رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای قهرمانی کشور که طی چند روز گذشته در استان برگزار شد، خبر داد.

تیشه‌گران از اختصاص رقم 35 تا 40 میلیون تومان برای حمایت مالی از تیم بسکتبال بانوان و رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان برای تیم لیگ برتری هندبال بانوان توسط باشگاه شهرداری خبر داد.

وی در پایان اذعان داشت: شهردار و اعضای شورای شهر سنندج حمایت کامل خود را از ورزش اعلام کرده‌اند و برای رشد و بالندگی ورزش این شهر قول مساعد داده‌اند.

انتهای پیام/79012/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول