اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال:

بروز اختلافات بزرگترین لطمه برای ورزش هندبال است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بروز اختلافات بزرگترین لطمه برای ورزش هندبال است.

بروز اختلافات بزرگترین لطمه برای ورزش هندبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری، سیدجلال کوزه‌گری که برای حضور در مجمع انتخابات رئیس هیئت استان به شهرکرد سفر کرده بود، عملکرد دو ماهه سرپرست وزارت ورزش و جوانان را مطلوب قلمداد کرد و گفت: با توجه به رویدادهای اخیر در وزارت ورزش و جوانان آینده امیدوارکننده‌تر و بهتری را در ورزش کشور خواهیم داشت و با توجه به معرفی دکتر صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی در این وزارتخانه، خوش‌بین هستیم ایشان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی را به دست آورد.

کوزه‌گری بروز اختلافات را بزرگترین لطمه برای ورزش هندبال دانست و تصریح کرد: تضادها و اختلاف‌ها نباید مانع انجام کار شوند، بلکه باید با ایجاد تعامل و فضای آمیخته با همدلی از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای این رشته استفاده کرد.

رئیس فدراسیون هندبال کشور بهره‌گیری از پتانسیل‌های قوی و خوبی را که در این استان وجود دارد، مورد تأکید قرار داد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری در سال‌های نه چندان دور در هندبال کشور صاحب نام بوده و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مدون و اجرای طرح‌های استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش، شایستگی‌های خود را در این رشته به‌ دست آورد.

وی ضمن تبریک به رئیس هیأت منتخب اظهار داشت: انتخاب هیأت رئیسه قوی هم در بخش فنی و اداری و هم در بخش جذب حامیان مالی و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان و مربیان توانمندی که از این استان در تیم ملی حضور دارند، بی‌تردید می‌تواند موجبات ارتقاء هندبال چهار محال و بختیاری را فراهم کند.

انتهای پیام/68001/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول