اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان نیم فصل رقم خورد

جایگاه نهمی صبا در لیگ برتر هندبال / 8 باخت در 10 مسابقه

صبای قم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را با کسب جایگاه نهم جدول رده‌بندی به پایان رساند.

جایگاه نهمی صبا در لیگ برتر هندبال / 8 باخت در 10 مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی‌که امسال 11 تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند هر تیم در 10 مسابقه دور رفت برابر حریفان خود به میدان رفت و در یک هفته نیز با توجه به قرعه استراحت، نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا بود.

صبای قم به قید قرعه در هفته اول به استراحت پرداخت و در 10 هفته بعدی برابر حریفان خود به میدان رفت و در هشت بازی از این تعداد مسابقه مقابل رقبای لیگ برتری تن به شکست داد تا بدین‌ترتیب با کسب رتبه نهم جدول رده‌بندی به کار خود در نیم فصل پایان بدهد.

تیم هندبال صبای قم در هفته پایانی از دور رفت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف صدرنشین سبزواری لیگ برتر هندبال رفت و در این دیدار آخرین باخت نیم فصل اول لیگ برتر را پذیرا شد.

بازیکنان صبای قم امسال لیگ برتر هندبال را با غلامعلی اکبرآبادی شروع کردند اما این مربی در پایان هفته سوم از مسئولیت خود کنار رفت و امیرحسین صفوی از مربیان بومی جایگزین وی شد اما این تغییر مانع نتایج ضعیف صبا در لیگ برتر نشد و بدین ترتیب نماینده قم همچنان در بین سه تیم انتهایی جدول رده‌بندی جای دارد.

در حالی که بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بعد از برگزاری دیدارهای هفته یازدهم نیم فصل نخست این روزها تعطیلی بین 2 نیم فصل را سپری می‌کند، صبای قم با توجه به باخت در جدال حساس و سرنوشت‌ساز مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار با کسب رتبه نهمی به کار خود در این مرحله پایان داد.

این مسابقه در حالی به میزبانی تیم هندبال صبای قم برگزار شد که این تیم آخرین بازی داخل خانه خود در نیم فصل نخست لیگ برتر این فصل را برگزار کرد و شاگردان صفوی بعد از یک پیروزی، یک تساوی و هفت باخت در بازی‌های قبلی، این بار برابر ثامن‌الحجج سبزوار 29 بر 22 باختند تا بدین ترتیب هشتمین باخت این فصل در کارنامه آن‌ها به ثبت برسد.

صبای قم در نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به زدن 227 گل شده است در حالی که دروازه این تیم مقابل حریفان 265 بار باز شده است و این تیم با تفاضل گل منفی 38 و تنها سه امتیاز حاصل از یک پیروزی برابر نیروی زمینی و تساوی مقابل تیم مس پارس فلاورجان که هر دو در خانه حریفان به دست آمده است، بالاتر از تیم‌های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین رتبه نهم جدول را در پایان نیم فصل لیگ برتر از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول