اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان:

تعطیلات 3 ماهه نیم‌فصل لیگ هندبال غیراصولی است

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان با غیر اصولی خواندن تعطیلات سه ماهه نیم‌فصل لیگ برتر هندبال کشور گفت: سه ماه لیگ را تعطیل می‌کنیم تا تیم ملی و یک تیم باشگاهی از کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور موفقی داشته باشند.

تعطیلات 3 ماهه نیم‌فصل لیگ هندبال غیراصولی است

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری منظم مسابقات دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: مس با توجه به قرار گرفتن در شرایطی خاص در دور رفت مسابقات نتایج بسیار خوبی را گرفت.

وی افزود: اگر توانسته بودیم در دو دیدار برابر یزد و اصفهان پیروز زمین شویم، اکنون جایگاه به مراتب بهتری در جدول داشتیم، هر چند که در این دو دیدار نیز به دلیل رعایت اصول و موازین اخلاقی کادر فنی تصمیم گرفت تا جایی برای بازیکنان بی‌انضباط در تیم قرار ندهد و این مسئله سبب شد تا در غیاب چند بازیکن اصلی خود به مصاف این دو تیم برویم.

سرمربی تیم مس کرمان به اختلاف دو امتیازی تیمش با تیم دوم جدول اشاره کرد و افزود: شرایط جدول از حساسیت خاصی برخوردار است تیم‌های بالای جدول قطعا در دور برگشت نیز از این اختلاف اندک امتیازی بهره می‌جویند و به دنبال رسیدن به جایگاه بهتری برای خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: اکثر بازیکنانی که امسال در قالب تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شرکت کرده‌اند، فصل گذشته با دیگر نماینده کرمان به لیگ دسته اول سقوط کردند، اما همین نفرات در پیکره و اسکلت مس کرمان بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و تا اینجای کار رضایت کادر فنی را به  همراه داشته‌اند.

اخگر گفت: تیم سال گذشته تشکیلات مناسب یک باشگاه را در اختیار نداشت در واقع هیچ چیز سرجایش خود نبود و خبری هم از پرداخت مالی و حق و حقوق بازیکنان نبود، اما باشگاه مس کرمان از نظر تشکیلاتی و ساختاری با تیم ستاره فروغ کویر تفاوت فراوانی دارد و این مسئله موجب شده تا همه نفرات تیم با انگیزه و اشتیاق زیادی برای موفقیت تیم تلاش کنند.

اخگر تصریح کرد: بازیکنان تیمش شایستگی زیادی برای کسب عناوین دوم تا پنجم این فصل از مسابقات را دارند، تیم‌هایی چون یزد، اصفهان، مشهد و اراک رقیبان مس در دور برگشت مسابقات هستند و این تیم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان باید از هم‌اکنون به فکر حضور مقتدرانه در دور برگشت مسابقات باشد.

وی با انتقاد از تعطیلات 105 روزه نیم‌فصل لیگ برتر هندبال کشور گفت: اصلا این چنین رویه‌ای حرفه‌ای نیست کجای دنیا یک لیگ تعطیلات 105 روزه در نیم‌فصل دارد به عقیده من فدراسیون می‌توانست با برنامه‌ریزی بهتری همه جوانب امر را سنجیده و تعطیلات کمتری را برای نیم‌فصل در نظر می‌گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی یک‌ماه تمرینات تیم مس گفت: تمرینات تیم را یک‌ماه تعطیل کردیم تا بازیکنان استراحت کنند، پس از آن دور جدیدی از تمرینات آماده‌سازی و بدنسازی خود را در فاصله زمانی تا آغاز لیگ از سر می‌گیریم و با برپایی یک اردوی آماده‌سازی در یکی از شهرهای کشور و انجام چند دیدار تدارکاتی راهی دور برگشت مسابقات می‌شویم.

اخگر بار دیگر با غیر اصولی خواندن تعطیلات سه ماهه نیم‌فصل لیگ برتر هندبال کشور گفت: سه ماه لیگ را تعطیل می‌کنیم تا تیم ملی و یک تیم باشگاهی از کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور موفقی داشته باشند، اما وقتی همه تیم ملی کشور در همان تیم باشگاهی جمع شده‌اند و انگیزه‌ای برای رقابت وجود ندارد به دنبال کدام موفقیت می‌گردیم در واقع ثامن سبزوار همان تیم ملی هندبال است و این مسئله به سود هندبال ما نیست، امیدوارم تیم ملی و تیم هندبال ثامن سبزوار در مسابقات پیش رو موفق باشند هر چند که از دید من این موفقیت‌ها بعید است.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در زمینه جذب بازیکن برای تقویت این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: تصور نمی‌کنم با توجه به مشکلات مالی موجود در باشگاه بتوانیم، بازیکنی را به تیم اضافه کنیم، اما ما به یک بازیکن خط زن نیاز داریم به ویژه که در این فصل از مسابقات در همین نقطه نیز مشکلاتی را داشته‌ایم.

انتهای پیام/80011/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول