اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شد

کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان، مرتضی بابایی هندبالیست قزوینی را به اردوی تیم ملی فراخواند.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که در این بین نام مرتضی بابایی ورزشکار استان قزوین نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان قرار است از اول آبان ماه سال جاری به مدت شش روز در تهران آغاز شود و بنابر این بابایی باید به همراه دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کند.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند و بدون شک این اردو فرصت مناسبی برای بابایی این ورزشکار استان است که بتواند با عملکرد قابل قبول خود نظر کادر فنی را برای حضور ثابت در ترکیب نهایی تیم هندبال کشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا جلب کند.

این در حالی است که رسول باقری دبیر هیئت هندبال استان قزوین می‌گوید: بابایی پیش از این سابقه حضور در تیم ملی هندبال نوجوانان را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده و با این تیم مسابقات آسیایی بحرین را نیز تجربه کرده است.

باقری با بیان اینکه رشته ورزشی هندبال در میان رده‌های سنی به خوبی در استان توانسته شکل و انسجام لازم خود را بگیرد، بیان می‌کند: ماه گذشته تیم هندبال نوجوانان استان با شایستگی در رقابت‌های قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شرکت کرد و در حضور تیم‌های مدعی و قدرتمند در نهایت تنها در دیدار نهایی مقابل تیم فولاد مبارکه اصفهان تن به شکست داد و عنوان ارزشمند نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال جوانان استان هم همواره در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد مثبت و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است، اضافه می‌کند: این تیم نیز سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی کشور توانست سکوی دومی را تصاحب کند و به طور حتم امسال هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه تیم هندبال بانوان قزوین خود را برای شرکت در رقابت‌های باشگاهی کشور آماده می‌کند، عنوان می‌کند: تمرینات آماده‌سازی این تیم با حضور بازیکنان منتخب استان در خانه هندبال قزوین در حال پیگیری است.

البته باقری این نکته را هم از یاد نمی‌برد و می‌گوید: تیم هندبال بانوان قزوین در راستای حضوری قدرتمند در رقابت‌های باشگاهی کشور، در یکی از دیدارهای تدارکاتی خود در زنجان به مصاف بانوان هندبالیست این استان رفت که در پایان با نتیجه 25 بر 15 مقابل میزبان خود تن به شکست داد.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول