اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی

زائرسرای ارزان قیمت ویژه جامعه هدف بهزیستی کلنگ‌زنی شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی، زائرسرای ارزان قیمت ویژه گروه‌های هدف بهزیستی کلنگ‌زنی شد.

زائرسرای ارزان قیمت ویژه جامعه هدف بهزیستی کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: احداث مجموعه‌های اقامتی ارزان قیمت، نمونه‌ای از تلاش متولیان این نهاد در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان بهزیستی به شمار می‌رود.

احسان ارکانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی این مجموعه را از حیث تنوع خدمات، به مثابه دولتی در مقیاس کوچک توصیف و اظهار کرد: اقداماتی نظیر ایجاد اشتغال، کارآموزی، ساخت مسکن، ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان، توانبخشی، ساخت مهمانسرا و مراکز اقامتی و ساماندهی تورهای زیارتی نشانگر اهمیت و گستره وسیع وظایف بهزیستی است.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف بهزیستی اظهار داشت: حمایت خیران از فعالیت‌های بهزیستی ستودنی است.

ارکانی با اشاره به جایگاه ویژه مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی اظهار داشت: استانداری خراسان رضوی از این اقدامات که نشان دهنده توجه خاص خیران و بهزیستی استان به مقوله زیارت است، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول