اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

کمک 5 میلیارد ریال استاندار بوشهر به بهزیستی

مدیکل بهزیستی استان بوشهر از کمک 5 میلیارد ریالی استاندار بوشهر به اداره کل بهزیستی در سه ماهه گذشته خبر داد.

کمک 5 میلیارد ریال استاندار بوشهر به بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در دیدار استاندار بوشهر با کودکان ورزشکار تحت پوشش بهزیستی با قدردانی از توجه استاندار به سازمان بهزیستی اظهار داشت: کودکان ورزشکار تحت پوشش بهزیستی سال گذشته و امسال در رقابت‌های کشور مقام اول را کسب کردند ضمن اینکه امسال جایزه اخلاق نیز به ورزشکاران بوشهری رسید.

وی بیان کرد: نگاه استاندار بوشهر به بهزیستی متفاوت است و کمک‌های خوبی به این سازمان داشته و امیدواریم همین نگاه به سایر مسئولان اجرایی هم سرایت کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به خدمات بهزیستی در استان بوشهر گفت: اداره کل بهزیستی استان بوشهر 52 هزار نفر در سراسر استان بوشهر را تحت پوشش خود دارد. انتظار داریم در بخش جلب مشارکت‌ها فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد، به طور مثال در سال 91 حدود 170 میلیون تومان کمک نقدی داشتیم که 150 درصد نسبت به سال 90 رشد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: شماره حساب بانکی سیبا 2173451103006 متعلق به بانک ملی، برای دریافت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر اقدامات ارزشمندی برای کاهش میزان طلاق و افزایش امید به زندگی مشترک انجام گرفته است.

عزیزنژاد عنوان کرد: تدوین سند کنترل کاهش طلاق از جمله برنامه‌های مهم این سازمان است که وظایف تمام دستگاه‌های ذیربط نیز در این سند مشخص شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول