اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان:

کمترین آمار طلاق مختص خانواده‌های کمیته امداد است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان کمترین آمار طلاق را مربوط به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد دانست.

کمترین آمار طلاق مختص خانواده‌های کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان تیمور کرمی‌مقدم ظهر امروز در همایش روز خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، چرایی نامگذاری روز مباهله را توضیح داد و اظهار کرد: آگاهی و شناخت از شیوه‌های درست زندگی‌ کردن سبب تداوم و تحکیم بنیان خانوداه می‌شود.

وی افزود: اهمیت دادن به خانواده، استحکام پایه خانواده، نقش خانواده سالم در جامعه سالم و آگاه‌بخشی به جوانان به معنای تکریم خانواده محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان نقش خانواده‌ها در تربیت و پرورش نسل آینده کشور را قابل توجه عنوان کرد و گفت: دشمن با هدف قرار دادن جامعه جوان درصدد است ارزش‌های دینی را از آن‌ها بگیرد.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان باید با بصیرت، سبک زندگی اسلامی را در خانوداه نهادینه کرد.

کرمی‌مقدم کمترین آمار طلاق را مربوط به خانواده کمیته امداد دانست و گفت: آموزش قبل و بعد از ازدواج به جوانان، سبب کم شدن آمار طلاق در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد شده است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد با توجه به اهمیت و جایگاه خانواده در جامعه برنامه‌ای جامع را در خصوص  ازدواج و شناسایی مشکلات و آسیب‌های آن تدوین و اجرایی می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی نوعروسان مددجوی کمیته امداد امام تویسرکان با هدف تحکیم بنیان خانواده و پیوند زندگی زناشویی خبر داد.

وی افزود: نوعروسان جوان در برنامه‌ای دوروزه با سرفصل‌های بهداشت و روان، بهداشت فردی، مسائل دینی و اعتقادی و شناخت آسیب‌های اجتماعی با ارائه راهکارهای درست با آموزش کارشناسان حوزه و بهداشت و درمان به مهارت‌های زندگی مجهز می‌شوند.

کرمی‌مقدم دقت نظر و توجه به چگونگی روابط را نیاز دوسویه بین همسران خواند و افزود: بدون تردید ترویج دین مبین اسلام باعث برخورداری از یک زندگی سالم می‌شود.

وی گفت: ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌های جامعه با آگاهی از برخورد درست و احترام به حریم‌ها توسط همسران کاهش خواهد یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان اذعان کرد: بهره‌‌مندی بجا و درست از تجربیات و مهار‌ت‌ها با پشتوانه آگاهی، رشد و پویایی جامعه را در پی دارد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تمام تلاش کمیته امداد صیانت از خانواده است متذکر شد: برای کاهش آسیب‎ها و ناهنجاری‌های جامعه از جمله طلاق باید همه با جدیت وارد شوند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول