اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرم‌دره خبر داد

دستگیری سارق دریچه‌های آب و فاضلاب خرم‌دره

فرمانده انتظامی خرم‌دره گفت: سارق دریچه‌های آب و فاضلاب شهر خرم‌دره دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شده است.

دستگیری سارق دریچه‌های آب و فاضلاب خرم‌دره

مظاهر ریاسوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دستگیری یک سارق که اقدام به سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب می‌کرد، اظهار داشت: این فرد با کار اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.

وی با اشاره به سرقت 30 فقره دریچه آب و فاضلاب طی چند وقت اخیر در سطح شهرستان خرم‌دره از توابع استان زنجان افزود: سارق توسط ماموران دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی خرم‌دره در تشریح روند دستگیری سارق دریچه‌های آب و فاضلاب شهری گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با پرسه‌زنی در سطح شهر اقدام به شناسایی دریچه‌ها می‌کرده است، ادامه داد: متهم پس از شناسایی، در زمان‌های خلوت اقدام به سرقت و فروش دریچه‌ها می‌کرده است.

ریاسوند اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی روند سرقت‌ها و به محض مشکوک شدن به فردی خاص وی را دستگیر و پس از تحقیقات، متهم به سرقت اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، به سرقت 30 دریچه از آب و فاضلاب‌های خرم‌دره اعتراف کرده است، افزود: وی دریچه‌های سرقتی را به یک مال‌خر فروخته است.

فرمانده انتظامی خرم‌دره ادامه داد: با اعترافات متهم دستگیر شده، مال‌خر هم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول