اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انهدام باند خانوادگی سرقت رخ داد

کشف 23 فقره سرقت ساختمان‎های نیمه کاره در شاهرود

با دستگیری دو برادری که به اتفاق پسرخاله‎شان باند سرقت تشکیل داده بودند، 23 فقره سرقت ساختمان‎های نیمه کاره در شاهرود کشف شد.

کشف 23 فقره سرقت ساختمان‎های نیمه کاره در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات آن پرداخت و گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت از ساختمان نیمه‎کاره، مأموران انتظامی شهرستان در محل حاضر شدند و بررسی‎های لازم را انجام دادند.

رحمت‎الله طاهری ادامه داد: پس از بررسی‎های اولیه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیر موضوع شدند و به سرنخ‎هایی دست یافتند.

طاهری افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس، مشخص شد دو برادر به اتفاق پسرخاله‎شان با تشکیل یک باند سرقت به ساختمان‎های نیمه‎کاره دستبرد می‎زنند.

وی گفت: با فعال شدن گشت‎های کنترلی محسوس و نامحسوس پلیس، یکی از متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: متهم فردی 35 ساله بیکار و معتاد به مواد مخدر است که در بازجویی‎های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد اما سارق سابقه‎دار با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس، چاره‎ای جز اعتراف نداشت.

به گفته طاهری، متهم به انجام تعداد زیادی سرقت از ساختمان‎های نیمه‎کاره با هم‎دستی دو پسرخاله خود اعتراف کرد که دو متهم دیگر نیز که افرادی سابقه‎دار، بیکار و معتاد به مواد مخدر هستند، در عملیات‎هایی دستگیر شدند.

طاهری از کشف 23 فقره سرقت از ساختمان‎های نیمه‎کاره به ارزش 85 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم در جامعه است، اهتمام جدی آحاد جامعه و تمامی دستگاه‎های مرتبط را در مبارزه مؤثر با سوداگران خواستار شد و گفت: پلیس در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول