اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

انهدام باند سارقان خودرو با 60 فقره سرقت در شهریار

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 60 فقره سرقت در شهریار و ملارد خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو با 60 فقره سرقت در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری گفت: در پی ارسال یک فقره پرونده از کلانتری 23 فردیس در خصوص دستگیری دو سارق به‌نام‌های آرش – ن  و علیرضا- الف و کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه که 17مهر ماه از شهریار به سرقت رفته بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: با توجه به سوابق متهمان و کثرت سرقت‌های خودروی پراید در شهریار و اندیشه با هماهنگی مقام قضایی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفته و در بازجویی‌های صورت گرفته به 60 فقره سرقت اعتراف کردند.

متهم ردیف اول آرش – ن در بازجویی‌های پلیس بیان داشت: به اتفاق سعید، آرمین و علیرضا، 60 دستگاه خودرو پراید مدل 85 به پایین را در شهریار سرقت و بلافاصله خودروهای مسروقه را به ملارد انتقال و پس از اوراق کردن کنار خیابان رها کرده و تمامی لوازم مسروقه از خودروها از جمله ضبط، باند، زاپاس، باتری و ..." را به مالخرانی در سرآسیاب ملارد می‌فروختیم.

گلزاری افزود: با راهنمایی و همکاری متهم آرش – ن، مالخران به نام‌های محسن- ش خریدار باطری‌های مسروقه، علی – ی خریدار باطری و کپسول گاز مسروقه، حسین – الف خریدار ضبط و باند مسروقه شناسایی و دستگیر شدند؛ البته در ادامه و در تحقیقات تکمیلی پلیس 17 نفر از مالباختگان نیز تاکنون شناسایی شده‌اند.

گفتنی است تلاش برای دستگیری 2 عضو دیگر این باند از سوی پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول