اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پاسگاه انتظامی لوداب صورت گرفت

دستگیری شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت در لوداب

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی لوداب شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت در لوداب

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در یاسوج به افزایش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان محله محور با انجام کار وسیع اطلاعاتی افرادی که در محلات اقدام به تهیه، توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی، ایجاد مزاحمت و سرقت به عنف می‌کنند شناسایی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی هماهنگی با مقام قضایی در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری مخلان نظم عمومی در محلات شهرستان اجرا و توسط ماموران پاسگاه انتظامی لوداب شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه شرارت دستگیر شدند.

کاشانی به برنامه‌های اجرا شده در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: با انجام گشت زنی توسط ماموران انتظامی در نقاط آلوده و جرم‌خیز تعداد 40 دستگاه خودروی متخلف شیشه دودی را اعمال قانون، 10 دستگاه موتور سیکلت مخدوش شده را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشفیات بیش‌ از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از فروشندگان مواد خبر داد و گفت: در این راستا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته شش نفر معتاد در حین استعمال مواد در ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن عمومی، بیش ‌از 40 کیلوگرم ماهی فاسد از یک دستگاه خودرو و چهار نفر مزاحم خیابانی و دو نفر سارق را در حین سرقت دستگیر که تاکنون به چند فقره سرقت اعتراف کردند.

کاشانی ضمن تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان بویراحمد و مقابله جدی و قانونی با مجرمان و متخلفان، اظهار داشت: پل ارتباطی بین پلیس و شهروندان و مردم استان تلفن فوریت‌های پلیسی 110 است.

 فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: شهروندان می‌توانند با تعامل و همکاری بیش از پیش در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه بی‌نظمی اجتماعی و تهیه و توزیع مشروبات الکلی مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول