اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

رزمایش حماسه‌سازان ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش حماسه‌سازان ولایت از سلسله رزمایش‌های سراسری الی بیت‌المقدس به مدت دو روز در روزهای 9 و 10 آبان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

رزمایش حماسه‌سازان ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد حصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو نهاد مقدس سپاه پاسداران و بسیج مردمی با تدبیر حضرت امام (ره) برای حفظ و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: قطعاً باید نهادهای حافظ انقلاب تجهیزات و اطلاعات به روز داشته باشند و بتوانند در مقابل استکبار جهانی از انقلاب اسلامی دفاع کنند و پاسدار خون شهیدان و پایبند به آرمان‌های امام راحل باشند.

جانشین قرارگاه امام هادی (ع) سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه بسیج بدنه فعال ملت است، گفت: بسیج نیرویی است که می‌تواند در همه صحنه‌ها چه در صحنه‌های فرهنگی، چه در جنگ نیمه سخت و چه در جنگ سخت بسیار موثر باشد و نیروی قوی و نیرومند در مقابله با تمهیدات دشمن است.

مستعد حصاری افزود: بسیج برای کارهای فرهنگی، اجتماعی و امداد و نجات گردان‌های عاشورا و الزهرا را تشکیل داده است که گردان الزهرا مختص خواهران بسیجی است.

این مسئول تصریح کرد: آموزش‌های عملی و تئوری باید به صورت مستمر برای نیروهای بسیجی صورت گیرد و لازم است هر ‌از چند‌گاهی بسیجیان در اردوگاه‌ها استقرار یابند و در قالب رزمایش تمرینات لازم را انجام دهند.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: سازمان بسیج رزمایش‌های سراسری الی بیت‌المقدس را در کل کشور و در قالب قرارگاه امام هادی (ع) برگزار می‌کند که این رزمایش در استان اردبیل با نام رزمایش حماسه‌سازان ولایت برگزار می‌شود.

مستعد حصاری گفت: این رزمایش طی دو روز و در روزهای 9 و 10 آبان ماه در کل استان اردبیل برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این رزمایش تقویت سطح آمادگی نیروهای بسیج استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این رزمایش بالا بردن توان و آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس است تا بتوانیم این آمادگی‌ها را ارتقا ببخشیم و شاهد انسجام و اقتدار پویا در بین نیروهای بسیجی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین قرارگاه امام هادی (ع) سپاه استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: این رزمایش در سطح استان اردبیل در منطقه عمومی همطوار در قالب 15 گردان برگزار می‌شود که 14 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر از نیروهای بسیج شهرستان اردبیل که شامل خواهران بسیجی می‌شود در این رزمایش حضور دارند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول