اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری رزمایش سایبری پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری رزمایش سایبری پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.

برگزاری رزمایش سایبری پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، حسین نافیان دهکردی اظهار کرد: این رزمایش در راستای اهداف اصلی پدافند غیرعامل و به‌منظور کسب آمادگی برای کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌ها و پایدارسازی با تدوین سناریوی مشخص، فعال کردن سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری استان و سنجش میزان آمادگی در برابر تهدیدات متصور شده سایبری برای تداوم فعالیت‌های ضروری و مدیریت پیامدها و بحران‌های احتمالی برگزار شد.

وی افزود: چگونگی ورود اطلاعات لازم در خصوص شبکه ارتباطی و زیرساخت‌های موجود و اقدامات مقابله‌ای هنگام انجام عملیات خرابکاری در مسیر ارتباطی و حمله سایبری دشمن به وب‌سایت‌های دستگاه‌های اجرایی در رزمایش یاد شده، تشریح شد.

نافیان دهکردی افزود: بررسی و شناسایی حفره‌های امنیتی و ارائه راهکار به‌منظور افزایش سطح امنیت دستگاه‌های اجرایی شرکت‌کننده نیز انجام شد.

انتهای پیام/68001/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول