اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم تا دهم آبان ماه امسال

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در اصفهان برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: هشتم تا دهم آبان ماه امسال رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با حضور 15 هزار و 750 نفر از گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان برگزار می‌شود.

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش دو روزه محرم دو با عنوان میثاق با ولایت از هشتم تا دهم آبان ماه در سراسر استان با شعار وحدت، بصیرت و شناخت دشمن و استکبار‌ستیزی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: پیش از رزمایش به واسطه هماهنگی‌های مختلف انجام شده  بسیجیان استان در قالب 123 گردان عاشورا، آموزش‌های مورد نیاز بسیجیان در رزمایش انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) درباره هدف از برگزاری این رزمایش تصریح کرد: ارتقای توان رزمی نیرو‌های بسیج گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس و کوثر، آشنایی با پدافند غیر‌عامل، شناخت تهدید‌‌ها و نحوه مقابله با آنها و ایجاد آمادگی رزمی به عنوان مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با تاکید بر اینکه هشتم تا دهم آبان ماه امسال رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با حضور 15 هزار و 750 نفر از گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این رزمایش به مدت دو روز در اصفهان برگزار شده که در روز چهارشنبه فراخوانی بسیجیان خواهر و برادر توسط  نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف بسیج انجام می‌شود.

فدا با بیان اینکه در روز پنج‌شنبه این هفته نیز آمار‌گیری، ساماندهی و تجهیز گردان‌ها صورت می‌گیرد و برنامه‌های آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان در اردوگاه‌های عملیاتی انجام می‌شود، تاکید کرد: تاکتیک‌های مختلفی از جمله دفاع از کوی و برزن، تاکتیک‌های پدافندی، عملیات ضد‌هلی برن، دفاع از مراکز حساس، عملیات امداد، نجات و مردم‌یاری و دیگر عملیات‌ها در این رزمایش صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در روز 9 آبان ماه امسال برنامه‌های تاکتیکی، پیاده‌روی، آموزشی و میدان تیر انجام می‌شود و در روز دهم آبان ماه نیز صبحگاه اقتدار صورت می‌گیرد، افزود: در روز 10 آبان ماه مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان در میدان صبحگاه سپاه صاحب‌الزمان(عج) صبح جمعه با محوریت و حساسیت مرکز استان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهر اصفهان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول