اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

وصول 30 درصد محکومیت‌های صادر شده به پرونده‌های تخلف تعزیرات آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: تنها 30 درصد محکومیت‌های صادر شده به پرونده‌های تخلف شش ماه نخست سال جاری تا پایان شهریور ماه وصول شده است.

وصول 30 درصد محکومیت‌های صادر شده به پرونده‌های تخلف تعزیرات آذربایجان غربی

 محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری تعداد پرونده‌های ورودی از بخش کالا، خدمات و بهداشت به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی 27 درصد کاهش یافته و این در حالی است که تعداد پرونده‌های ورودی بخش قاچاق 141 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. 

وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری، 9 هزار و 460 فقره پرونده از بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، گفت: افزون بر 666 میلیارد و 841 میلیون ریال محکومیت به این پرونده‌ها صادر شده است.

اقوامی همچنین با بیان محکومیت 406 فقره پرونده از بخش بهداشت در نیمه نخست سال جاری، گفت: تا پایان شهریور ماه به تمامی این پرونده‌ها در حداقل زمان رسیدگی شد و اداره کل تعزیرات استان پرونده‌ای را از بخش بهداشت، بدون رسیدگی به نیمه دوم سال انتقال نداد.

وی بر اهتمام اداره کل تعزیرات حکومتی استان در سرعت رسیدگی به پرونده‌ها اشاره کرد و افزود: از این تعداد پرونده به استثنای چهار مورد، بر تمامی پرونده‌ها تا پایان شهریور ماه رسیدگی شده است که این مسئله در کشور اقدامی شاخص محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تعداد پرونده‌های ورودی بخش قاچاق کالا و ارز را در این مدت 434 فقره اعلام کرد و گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان با رسیدگی به 410 فقره از این پرونده‌ها تا پایان نیمه نخست سال جاری توانست درصد عملکرد 95 درصدی را از خود در این بخش بر جای گذارد.

وی تصریح کرد: از مجموع 10 هزار و 300 فقره پرونده ورودی به تعزیرات حکومتی استان در شش ماه نخست سال جاری، 10 هزار و 273 فقره پرونده مختومه شده‌اند.

اقوامی با اشاره به افزایش 30 درصدی در وصول محکومیت‌های صادر شده به پرونده‌ها در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته، گفت: از مجموع 2 هزار و 52 میلیارد و 786 میلیون و 114 هزار ریال محکومیت صادر شده، 36 میلیارد و 347 میلیون و 747 هزار ریال آن تا پایان شهریور ماه وصول شده است که تلاش برای وصول درصد باقی مانده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول