اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی 30 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 30 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

معرفی 30 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: 30 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان اداره‌ کل استاندارد با مشارکت شرکت‌های بازرسی همکار از حدود 750 واحد تولیدی و صنفی مراکز عرضه و فروش فرآورده‌ها و کالاهای مشمول استاندارد اجباری، بازرسی به عمل آورده که در مرحله اولیه بازرسی، تذکر و اخطاریه‌های لازم را مبنی بر عدم عرضه فرآورده‌های غیراستاندارد به آنان ابلاغ کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده در مرحله دوم بازرسی‌ها، 30 واحد تولیدی متخلف که بدون توجه به اخطارهای قبلی به عرضه محصولات غیراستاندارد مبادرت کرده بودند، شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها در صورت مشاهد هرگونه تخلف، بازرسان این اداره‌کل را در جریان گذاشته که با بازرسی و نظارت از تخلفات این واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: این واحد‌های تولیدی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و پرونده آنان تا حصول نتیجه و اعمال قانون، مورد پیگرد قرار گرفته است.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول