اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین بازی خانگی

2 بازیکن ماهان تندیس قم از دیدار با شهرداری تبریز محروم شدند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا با 2 غایب به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

2 بازیکن ماهان تندیس قم از دیدار با شهرداری تبریز محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که با نظر مساعد مدیر فنی و مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم یک بازیکن جدید به این تیم پیوسته است و صبا قصد دارد در چهارمین بازی خانگی در مقابل تیم شهرداری تبریز به میدان برود، دو بازیکن کلیدی این تیم از این بازی حساس محروم هستند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از کسب سه پیروزی در شش بازی گذشته اکنون با توجه به قرار گرفتن در رده ششم جدول رده‌بندی از هر نظر در شرایط خوبی قرار دارد تا خود را به بالانشینان لیگ برتر فوتسال نزدیک کند، اما این تیم اکنون در شرایطی مقابل تیم شهرداری تبریز به میدان می‌رود که دو ستاره این تیم به دلیل محرومیت نمی‌توانند مقابل رقیب تبریزی به میدان بروند.

با وجود این مهم، ماهان تندیس قم با نفرات بسیار آماده و با روحیه‌ای که دارد در شرایطی در دیدار خانگی هفته هفتم دور رفت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف شهرداری تبریز می‌رود که محمد وزیرزاده را به عنوان یک خرید جدید و بازیکن شاخص در اختیار نخواهد داشت.

این در حالی است که علیرضا وفایی و محمدحسین کوهستانی دو بازیکن کلیدی تیم فوتسال ماهان تندیس به دلیل کارت‌های رنگی گرفته شده در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال بین ماهان تندیس قم و دبیری تبریز، نمی‌توانند برابر شهرداری تبریز بازی کنند.

محمدحسین کوهستانی که یکی از بازیکنان اصلی ماهان تندیس قم در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و فوتسالیست تکنیکی و سرعتی این تیم است، در دیدار خارج از خانه هفته ششم دور رفت لیگ برتر در مقابل تیم دبیری تبریز دو بار از داور مسابقه کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا بدین ترتیب دیدار هفته هفتم با شهرداری تبریز را از دست بدهد.

از سوی دیگر در حالی که پیروزی در این هفته برای ماهان تندیس قم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این تیم می‌خواهد باز هم صدرنشینی خود را حفظ کند، علیرضا وفایی دیگر بازیکن شاخص ماهان تندیس هم‌اکنون سه اخطاره است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین بازی دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه نهم آبان ماه ماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال شهرداری تبریز خواهد بود، دیداری که بین تیم‌های ششم و هشتم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول