اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته به مقصد بابلسر

ماهان تندیس قم در تعطیلات لیگ به اردوی آماده سازی می‌رود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای برپایی اردوی تدارکاتی و آماده‌ سازی خود در تعطیلات لیگ برتر فوتبال به شمال کشور و شهر بابلسر می‌رود.

ماهان تندیس قم در تعطیلات لیگ به اردوی آماده سازی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ماهان تندیس قم بعد از دیدار با تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و به سبب در پیش بودن بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های بین المللی جام گرند پریکس ملقب به جام جهانی در کشور برزیل، سه روز به بازیکنان خود استراحت داد و بعد از پیگیری تمرینات در سالن شهید حیدریان قم از فردا با حضور در اردوی آماده سازی خارج از شهر قم تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

با توجه به فرصت زیاد تا بازی بعدی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور که روز نهم آبان ماه در مقابل تیم فوتسال شهردرای تبریز خواهد بود، کادر فنی ماهان تندیس قم در نظر دارد برای حفظ آمادگی این تیم در بابلسر اردوی آماده ‌سازی برگزار کنند.

بر همین اساس مدیران و کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم، برنامه ‌ریزی برپایی اردوی آماده ‌سازی این تیم در شهر بابلسر را انجام داده‌اند و این اردو از شنبه بیست و هفتم مهر ماه به مدت یک هفته با حضور تمام بازیکنان ماهان تندیس قم برگزار خواهد شد.

بعد از دیدار با تیم فوتسال دبیری تبریز، تیم فوتسال ماهان تندیس قم از روز شنبه با انگیزه بالا تلاش می‌کند در بازی بعدی و البته سایر دیدارهای لیگ برتر به فکر کسب امتیازات لازم باشد تا بتواند همچنان به عنوان یک تیم مدعی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشد.

این در حالی است که ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم تیم بسیار خوب و آماده‌ای دارد که با جلوتر رفتن زمان به مرز هماهنگی کافی نیز دست یافته و می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی و کسب سهمیه فوتسال جام باشگاه‌های آسیا باشد.

برنامه‌ بازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و بر اساس آن نماینده قم در هفته هفتم این دوره از لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 پنجشنبه نهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال شهرداری تبریز است.

ماهان تندیس قم تا این هفته از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در مقابل حریفان خود در مجموع از شش مسابقه 10 امتیاز کسب کرده و با فاصله چهار امتیازی نسبت به دبیری تبریز صدرنشین و اختلاف دو امتیازی نسبت به گیتی پسند رده دومی در مکان ششم جدول جای دارد.

با توجه به شرایط خوبی که برای بازگشت ماهان تندیس قم به بالای جدول رده‌ بندی دارد، هدف حسین شمس مدیر فنی و سید وحید غیاثی سرمربی این تیم حفظ آمادگی تیم خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است تا در پایان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال شاهد موفقیت ماهان تندیس قم در کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول باشد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیمی بومی متشکل از بازیکنان جوان و جویای نام و البته با داشتن چند بازیکن خوب با تجربه برابر حریفان قرار گرفته است و با این تیم موفقیت‌ در لیگ برتر فوتسال کشور را جستجو می‌کند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول