اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

تعویض دولت تنها روش‌های اجرایی را تغییر می‌دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از محدوده ارزش‌ها و اصول اسلامی نمی‌توان خارج شد، گفت: با تغییر دولت‌ها شاید تنها در فرعیات و روش‌های اجرایی تغییراتی ایجاد شود ولی اصول ثابت و خدشه‌ناپذیر است.

تعویض دولت تنها روش‌های اجرایی را تغییر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌محمد گلستانی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: در راستای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی کارهای خوبی در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات و مباحث مربوط به این ستاد مدت کوتاهی است که آغاز شده و کم‌کم شکل گرفته و اکنون جا افتاده است.

روند ستاد صیانت باید با جدیت ادامه پیدا کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون این ستاد وارد عمل شده است، افزود: باید این روند با جدیت ادامه پیدا کند.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: به طور طبیعی در مسیر اجرا نقطه ضعف‌ها، اشکال‌ها و قوت‌هایی وجود دارد و در این جلسات سعی بر این است که این ضعف‌ها برطرف شوذ.

وی  متذکر شد: باید اقدامات انجام گرفته در تمام دانشگاه‌ها، موسسات عالی و سازمان‌ها یکسان باشد و وحدت رویه وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به ضرورت ایجاد جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال جاری یک جریان فکری جدید مبنی بر تغییر بسیاری از مسائل حوزه‌های مختلف ایجاد شد.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: این جریان فکری این‌گونه تصور داشتند که  بسیاری از برنامه‌هایی که در دولت قبلی اجرا می‌شد در دولت یازدهم متوقف می‌شود.

وی با بیان این‌که افرادی که به لحاظ فکری کمتر پایبند به مسائل اعتقادی هستند تلاش کردند این دیدگاه را ایجاد کنند، یادآور شد: این موضوعات تنها افکار یک عده خاص بوده است.

دولت یازدهم مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از دولت یازدهم به عنوان دولتی مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی یاد کرد و افزود: همچنین این دولت، دولتی متکی بر اصول و قانون اساسی است.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه از محدوده قوانین شهری، ارزش‌ها و اصول اسلامی نمی‌توان خارج شد، اذعان داشت: با تغییر دولت‌ها شاید تنها در فرعیات و روش‌های اجرایی تغییراتی ایجاد شود ولی اصول ثابت و خدشه‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز همین نگاه جاری است و تنها روش‌های اجرایی تغییر کرده است.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول