اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر:

طرح‌های جامع تفصیلی در زنجان تهیه شود

شهردار ابهر گفت: تهیه طرح‌های جامع تفصیلی باید در استان زنجان انجام شود.

طرح‌های جامع تفصیلی در زنجان تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور بعدازظهر امروز در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: این کارگروه باید تلاش کند مجوز تهیه طرح جامع حریم را صادر کند تا این طرح در شهرهای استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها باید در طرح جامع حریم شهرها مشخص شود، تصریح کرد: همچنین تهیه طرح‌های جامع تفصیلی در استان زنجان باید انجام شود.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه در ارتباط با حریم شهری شهرداری ابهر درخواست‌هایی دارم، بیان داشت: این طرح‌ها باید با مجوز کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی به دبیرخانه کارگروه ارسال شود.

در ادامه جلسه شهردار خدابنده با اشاره به اینکه بحث مدیریت حریم شهرها توجیه خاصی ندارد، افزود: در این طرح مسائلی وجود دارد که توسعه آینده شهرها را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

یدالله لطفی با اشاره به اینکه طرح جامع تهیه شده نامنظم است و زیبنده شهرداری‌ها نیست، گفت: پیشنهاد می‌شود اجرای این طرح متوقف شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید در زمینه اجرای طرح حریم دارای برنامه خاصی باشند، اظهار داشت: این اقدامات سبب می‌شود شهرداری‌ها بتوانند در بحث توسعه شهری تصمیمات خوبی اتخاذ کنند.

شهردار خدابنده بیان داشت: امید است کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در رابطه با مشکلات موجود در شهرداری‌ها اقدامات لازم را برای پیشرفت شهرها انجام دهد.

انتهای پیام/73008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول