اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع مسئولان صورت گرفت

انتقاد فرماندار خدابنده از بی‌توجهی مسئولان استانی نسبت به واحدهای تولیدی

فرماندار خدابنده از کم‌توجهی و بی‌توجهی مسئولان استانی نسبت به واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار خدابنده از بی‌توجهی مسئولان استانی نسبت به واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان خدابنده با اشاره به فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرستان خاطرنشان کرد: باید توجه بیشتری به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان خدابنده شود.

وی در ادامه از کم‌توجهی و بی‌‌توجهی برخی مسئولان استان نسبت به مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان خرم‌دره انتقاد کرد.

فرماندار خدابنده اظهار داشت: مسئولان استانی باید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خدابنده داشته باشند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

یوسفی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

وی به تبیین شعار حماسه اقتصادی اشاره و عنوان داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/73001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول