اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

انتقال روزانه 2500 متر مکعب آب از خط محرم به منطقه فرامرزان بستک

فرماندار بستک از تخصیص روزانه 2500 متر مکعب آب به فرامرزان و رفع مشکل کم‌آبی این منطقه از طریق خط محرم خبر داد.

انتقال روزانه 2500 متر مکعب آب از خط محرم به منطقه فرامرزان بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران‌ عامل آب و فاضلاب روستایی و شهری استان هرمزگان به منظور بررسی مشکلات آب منطقه فرامرزان بخش جناح برگزار شد، اظهار کرد: نزدیکی و رابطه تنگاتنگ و صمیمانه مردم و مسئولان یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که همیشه مورد تأکید امام امت و مقام معظم رهبری قرار گرفته و اگر چنین نبود امروز کشور ما به این درجه از عزت و اقتدار نائل نمی‌آمد.

وی با اشاره به کم‌آبی در برخی از مناطق شهرستان بستک، افزود: آنچه مردم شهر جناح و خصوصا منطقه فرامرزان را رنج می‌داد، مشکل کم‌آبی و بعضا بی‌آبی بود که این مشکل با همت مسئولان پر تلاش رفع شده است.

فرماندار بستک با اشاره به اینکه انتقال آب از مسیر حمیران و از طرح محرم انجام می‌شود و بدین ترتیب مردم این خطه را از نگرانی و دغدغه بیرون آورده است، خاطرنشان کرد: با توجه به فقر آبی این منطقه و تأمین آب مردم از طریق آب انبارها، تأمین آب شرب این منطقه از محل خط محرم در نظر گرفته شد.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه اجرای پروژه آبرسانی به منطقه فرامرزان موجب تحقق یک آرزوی دیرینه مردم می‌شود، بیان کرد: با ایجاد خط انتقال از مسیر حمیران از طرح محرم، مشکل کم‌آبی این منطقه مرتفع گردید.

وی بر آبرسانی مطلوب و مناسب به روستاهای منطقه فرامرزان توسط آبفا روستایی تأکید و بیان کرد: با توجه به اینکه آب و فاضلاب روستایی بهره‌برداری از خط انتقال را بر عهده دارد، در جهت ذخیره‌سازی، تجهیز و بازسازی شبکه‌های فرسوده اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار بستک افزود: با توجه به مشکلات فراوانی که در تأمین آب مورد نیاز منطقه فرامرزان وجود دارد، صرفه‌جویی می‌تواند باعث استفاده بهینه از منابع آبی شده و زمینه استفاده از این آبها را برای دیگران فراهم سازد.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد شورای اسلامی بخش جناح با همکاری بخشداری نسبت به مکانی برای استقرار نمایندگی اداره آبفای روستایی اقدام کند.

انتهای پیام/88006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول