اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک خبر داد

اعزام 360 دانش‌آموز بستکی به مناطق جنگی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از اعزام 360 دانش‌آموز بستکی از طریق اردوی راهیان نور به مناطق جنگی خبر داد.

اعزام 360 دانش‌آموز بستکی به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور که در دفتر این مدیریت برگزار شد، با اشاره به حضور دانش‌آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا دانش‌آموزان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی را درک نمایند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راه‌های ارتباطی بین دو نسل جوان و هشت سال دفاع مقدس است، افزود: معرفی حماسه بی‌نظیر مردم ایران در دفاع از کشور در جنگ تحمیلی، باید به بهترین شکل انجام شود، که یکی از راه‌ها همین تشکیل کاروان راهیان نور است.

مدیر آموزش و پرورش بستک هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد روحیه ایثارگری و فداکاری در بین جوانان عنوان کرد و بیان داشت: امسال در مرحله نخست 180 دانش‌آموز پسر و مرحله دوم 180 دانش‌آموز دختر پایه دوم متوسطه نظری و پایه سوم کار و دانش و فنی و حرفه‌ای به مدت چهار روز با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و سپاه بستک به اردو راهیان نور اعزام می‌شوند.

توکلی با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن فکر و ذهن نوجوانان گفت: رسالت بزرگ این اردوها رساندن پیغام شهدای گلگون کفن که باعث سربلندی اسلام و ایران در جهان شدند بر دوش ماست و باید آن را با مدیریت صحیح و ایجاد برنامه‌های آموزشی مناسب بدون هیچ کم و کاستی به نسل جوان انتقال دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک هدف از برپایی اردوهای راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کرد.

انتهای پیام/88006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول