اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان

مشاوره قبل از ازدواج در زمینه انتخاب و اشتراک اهمیت دارد

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: مشاوره قبل از ازدواج در زمینه انتخاب و اشتراک‌های خلقی و رفتاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوره قبل از ازدواج در زمینه انتخاب و اشتراک اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حیدرعلی نیک‌روش ظهر امروز در گفتمان‌های دانشجویی در مورد مسئله مشاوره پیش از ازدواج اظهار کرد: مشاوره پیش از ازدواج در زمینه انتخاب اشتراک‌های خلقی و رفتاری از اهمیت بالایی برخوردارند.

وی در ادامه در مورد دوران نامزدی و شناخت بین زوجین افزود: آشنایی‌های پیش از ازدواج برای هر فردی مهم است به شرط اینکه این آشنایی بیش از یک ماه طول نکشد و در این ارتباطات خانواده‌ها نیز به کمک فرزند خود بپردازند و دوران نامزدی، آزمایشی و مرحله‌ای است که پس از شناخت کامل زوجین می‌توانند وارد مرحله جدیدی از زندگی شوند.

نیک‌روش در ادامه در مورد مرکز مشاوره‌ای که در این دانشگاه کار خود را از سال پیش شروع کرده، گفت: این مرکز در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان فعالیت خود را از سال پیش شروع کرده که با توجه به گفتمان‌های دانشجویی مورد استقبال شدید دانشجویان قرار گرفته است.

وی در پایان به کلیه دانشجویانی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، تاکید کرد: با توجه به شناخت‌های قبل از ازدواج زوجین باید اطلاعات کافی را در مورد همسر آینده خود کسب کرده و اگر این اطلاعات کسب شده درست باشد  و وارد مرحله جدیدی از زندگی شدند باید در برخی از مسائل غفلت و چشم‌های خود را روی بعضی از مسائل ببندند.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول