اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

محکومیت 11 واحد صنفی در بوشهر به جرم گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت 11 واحد صنفی در شهر بوشهر به جرم گرانفروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی خبر داد.

محکومیت 11 واحد صنفی در بوشهر به جرم گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محکومیت تعدادی از واحدهای صنفی در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی بوشهر، اظهار داشت: با دریافت گزارشات بازرسان مجامع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تخلف تعدادی از واحدهای صنفی شامل پوشاک، سوپر مارکت،  آرایشگاه و میوه‌فروشی به جرم عدم رعایت اصول بهداشتی و گرانفروشی پرونده‌هایی در همین رابطه تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده‌ها و استماع دفاعیات متصدیان واحدهای مذکور تخلف تعداد 11 واحد را محرز تشخیص داده و به پرداخت جزای نقدی به مبلغی بیش از 24 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد، ضمن اینکه آرای صادره اجرا و پرونده‌ها مختومه اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ارتباط با محکومیت عرضه‌کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی گناوه، گفت: در بازرسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک دستگاه کامیون مقدار دو هزار لیتر نفت گاز که به منظور عرضه خارج از شبکه حمل می‌شد کشف و پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه ارجاع داده شد.

احمدی اضافه کرد: شعبه با احضار متهم و بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 55 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در مورد جریمه خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی جم نیز بیان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان جم در گزارشی اعلام کرد در بازرسی از منزل فردی مقدار 5 هزار لیتر نفت گاز که از خارج از شبکه خریداری شده بود کشف و تعداد سه نفر نیز در همین رابطه بازداشت شدند که پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جم ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با احضار متهمان و استماع دفاعیات مشارالیه‌ها تخلف انتسابی را مبنی بر خرید خارج از شبکه فرآورده نفتی محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 75 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد، ضمن اینکه رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

احمدی در ارتباط با جریمه عرضه‌کنندگان خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی دشتستان نیز تصریح کرد: تعداد دو فقره پرونده مربوط به عرضه‌کنندگان خارج از شبکه مقدار 1800 لیتر فرآورده‌های نفتی در شهرستان دشتستان برای بررسی و صدور رای به شعبه اول تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

وی گفت: شعبه با بررسی محتویات پرونده‌ها و با احضار متهمان و استماع دفاعیات آنان تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول