اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت داوران همدانی در جام حذفی کشور

رئیس هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت سه داور خوب همدانی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور خبر داد.

قضاوت داوران همدانی در جام حذفی کشور

سیدمحمد عیوقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال سه داور جوان و خوش‌آتیه همدانی در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی کشور قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس در مسابقات جام حذفی یک داور وسط و دو کمک داور برای مرحله حساس جام حذفی از استان همدان انتخاب شدند و برای قضاوت امروز به میدان خواهند رفت.

رئیس هیئت فوتبال همدان اضافه کرد: بیژن حیدری داور خوش‌آتیه همدانی امروز باید در تهران بازی تیم‌های گسترش فولاد این شهر و میناب طیور هرمزگان را به عنوان داور وسط سوت بزند.

وی گفت: این بازی که امروز سه‌شنبه هفتم آبان از ساعت 15 در تبریز برگزار خواهد شد مهدی ناصحی و کیومرث رضایی به عنوان کمک‌داور و کمیل غلامی، بیژن حیدری را در این بازی همراهی خواهند کرد و همچنین نادر جعفری نظارت بر کار داوران را برعهده دارد.

عیوقیان ابراز داشت: دیگر داور خوب استان حمیدرضا رحیمی امروز به قم سفر کرده و باید مسابقه بین صبای قم و نفت امیدیه را به عنوان کمک داور قضاوت کند.

وی ابراز داشت: این بازی که امروز و در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود رحیمی به همراه محمدرضا فغانی ( داور وسط)، سعید زارع (کمک داور) و  مجید پورعلی(داور چهارم) حضور خواهد داشت که محمدحسین اسدی ناظر کار داوری است.

رئیس هیئت فوتبال همدان یادآور شد: سومین داور همدانی در مسابقات جام حذفی مصطفی فراهانی است که قرار بود امروز باید مسابقه فولادی‌ها را اهواز به همراه همکارانش پرچم بزند.

وی گفت: مسابقه بین فولاد خوزستان و فولاد یزد قرار است امروز سه‌شنبه برگزار شود که احتمال انصراف نماینده یزد از ادامه فعالیت در جام حذفی بسیار زیاد است.

عیوقیان افزود: در صورت برگزاری این بازی وحید کاظمی (داور وسط)، علی‌اکبر عظیم‌پور (کمک داور) و اسماعیل آمری ( داور چهارم) همراه فراهانی خواهند بود.

وی تصریح کرد: در این هفته داوران همدانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان قضاوت خواهند داشت که زمان و مکان آنها نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول