اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت داوران همدانی برای آبی و قرمزپوشان پایتخت

دبیر هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت سه داور همدانی در هفته سیزدهم لیگ برتر و در بازی‌های مهم استقلال و پرسپولیس خبر داد.

قضاوت داوران همدانی برای آبی و قرمزپوشان پایتخت

مهدی بوجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: عملکرد خوب داوران همدانی در سطوح مختلف باعث شده تا کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون توجه ویژه‌ای به داوران همدانی داشته باشد و در قضاوت‌های مهم از این داوران استفاده کند.

وی افزود: در هفته سیزدهم حضور سه داور همدانی در سطح لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس برای جامعه داوری استان افتخار بزرگی است که قطعاً باعث تشویق و ترغیب داوران جوان در استان برای رسیدن به سطوح بالاتر خواهد بود.

دبیر هیئت فوتبال همدان اضافه کرد: در نخستین دیدار این هفته بیژن حیدری یکی از داوران خوش‌آتیه و جوان همدانی که مراحل ارتقای داوری را به خوبی طی کرده، در اهواز قضاوت خواهد داشت.

به گفته وی؛ بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازی استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت تهران که روز پنج‌شنبه 25 مهر و از ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد بیژن حیدری به عنوان داور وسط قضاوت خواهد داشت.

بوجاریان ادامه داد: در این مسابقه حساس حسن یوسفی و حمزه‌علی سلیمی (کمک داور) و فرشید افشار (داور چهارم) حیدری را کمک خواهند کرد که تیم داوری زیرنظر حسین عسگری به عنوان ناظر فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور و قضاوت دومین داور استان که اصالتاً بهاری است در بازی حساس پرسپولیس تهران و داماش گیلان خبر داد و ابراز داشت: مهدی الوندی در داوران خط خوب ایران محسوب می‌شود و برای یکی از مسابقات حساس هفته سیزده انتخاب شده است.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: مسابقه بین پرسپولیس تهران و داماش گیلان روز جمعه 26 مهر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، رضا سخندان و مهدی الوندی (کمک داور) و حسن اکرمی (داور چهارم) خواهند بود و نظارت بر کار تیم داوری بر عهده نوید مظفری است.

وی حضور سومین داور استان در هفته سیزده و قضاوت در یکی از بازی‌های حساس این هفته که در تهران برگزار می‌شود را اتفاق خوب دیگری ارزیابی کرد و افزود: روز شنبه 27 مهر از ساعت 15:45 در ورزشگاه تختی دو تیم تهرانی نفت و استقلال برابر هم به میدان می‌روند که در این بازی مصطفی فراهانی به عنوان کمک‌داور حضور خواهد داشت.

بوجاریان عنوان کرد: در این بازی علیرضا فغانی (داور وسط)، محمدرضا ابوالفضلی و مصطفی فراهانی ( کمک داور) و موعود بنیادی‌فر( داور چهارم) است که محمد پیروزرام ناظر تیم داوری خواهد بود.

وی تأکید کرد: داوران خود استان از ابتدای فصل فوتبالی امسال نه تنها در لیگ برتر فوتبال در لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر بانوان حضور پررنگی داشتند و این نشان از بالا بودن سطح علمی و فنی داوران همدانی است.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول