اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال همدان خبر داد

حضور داوران و ناظر همدان در لیگ برتر فوتسال

دبیر هیئت فوتبال همدان گفت: با دعوت کمیته داوران، دو داور و یک ناظر همدانی در چهارمین هفته مسابقات فوتسال لیگ برتر حضور خواهند داشت.

حضور داوران و ناظر همدان در لیگ برتر فوتسال

مهدی بوجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوب داوران و ناظران همدانی که به عنوان نمایندگان فدراسیون و کمیته داوری به مسابقات در سطح لیگ‌های مختلف اعزام می‌شود، دپارتمان داوری نگاه ویژه‌ای به داوری همدان داشته و دارد.

وی افزود: حضور چهار داور مرد در لیگ برتر، دو داور زن در لیگ برتر بانوان، دو داور در لیگ برتر فوتسال و چند تن از داوران بازنشسته کشور برای نظارت در کار داوری از استان باعث شده تا هر هفته داوران همدانی در لیگ‌های مختلف حضور داشته باشند.

دبیر هیئت فوتبال همدان با بیان اینکه قضاوت کم ‌نقض و عملکرد مطلوب داوران و ناظران همدانی در دعوت مجدد از طرف کمیته داوران بسیار نقش زیادی دارد، خاطرنشان کرد: از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر بانوان، جامعه داوری همدان در هر هفته یک یا چند نماینده داشته که این افتخاری برای ورزش استان است.

به گفته وی با دعوت کمیته داوران دو داور و یک ناظر همدانی در چهارمین هفته مسابقات فوتسال لیگ برتر حضور خواهند داشت.

بوجاریان در ادامه با اشاره به اینکه دو داور جوان و خوش‌آتیه کشورمان در هفته چهارم قرار است در اصفهان قضاوت داشته باشند، ابراز داشت: امید مصداقی و حمیدرضا قدسی به همراه قباد فتح‌اللهی و حسن عرفانی و نظارت جواد وحیدی‌فر مسابقه بین زمزم اصفهان و راه ساری را قضاوت خواهند کرد.

وی یادآور شد: بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال این مسابقه در هفته چهارم روز پنج‌شنبه چهارم مهر ماه ساعت 16:30 در ورزشگاه پیروزی اصفهان انجام خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان از حضور یکی از داوران بازنشسته و پیشکسوت همدانی به عنوان ناظر در یکی از مسابقات هفته چهارم خبر داد و عنوان کرد: هرمز مشفق در مسابقه بین ملی و حفاری ایران و میثاق تهران به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: این مسابقه روز جمعه پنجم مهرماه از ساعت 16:30 در ورزشگاه نفت اهواز برگزار خواهد شد که مشفق باید به عنوان ناظر اعزامی از فدراسیون حضور داشته باشد.

انتهای پیام/89020/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول