اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت داور همدانی در بازی پرسپولیس تهران

سخنگوی هیئت فوتبال همدان از قضاوت داور خوش‌آتیه همدانی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر خبر داد.

قضاوت داور همدانی در بازی پرسپولیس تهران

علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: عملکرد خوب داوران استان همدان در سطح لیگ‌های کشور باعث شده تا دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران همدانی استفاده کند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 55 داور در دو بخش بانوان و آقایان در کمیته داوران هیئت فوتبال استان همدان عضو هستند و بیش از 40 داور فعال هستند.

سخنگوی هیئت فوتبال همدان تصریح کرد: قضاوت در لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و لیگ برتر بانوان توسط داوران همدانی در چند سال اخیر بسیار افزایش داشته است.

به گفته وی عملکرد مناسب و شرکت در کلاس‌های بازآموزی و کسب امتیازات لازم باعث شده تا داوران همدانی در قضاوت‌های بالاترین سطح فوتبال و فوتسال کشور و مسابقات حساس به کار گرفته شود.

صفی‌زاده یادآور شد: بر اساس همین عملکرد مطلوب از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران خوش‌آتیه همدانی برای قضاوت در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس دعوت شده است.

وی اضافه کرد: مصطفی فراهانی داور خوب همدانی برای قضاوت در مسابقه پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان انتخاب شده است.

سخنگوی هیئت فوتبال همدان خاطرنشان کرد: دیدار بین تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان جمعه هشت شهریور ساعت 19 برگزار خواهد شد که فراهانی به عنوان کمک داور دوم تورج حق وردی،  محمدرضا ابوالفضلی و سیدحسین زرگر را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول