اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتبال

سخنگوی هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت دو داور خوب استان در لیگ برتر فوتبال خبر داد.

قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتبال

علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال با توجه به عملکرد داوران خوب استان و اخذ نمره قبولی در کلاس‌های توجیهی داوری، از این داوران برای مسابقات مختلف استفاده می‌کند.

وی افزود: با شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس و همچنین مسابقات لیگ برتر بانوان شاهد حضور داوران از استان همدان برای قضاوت در بالاترین سطح داوری فوتبال ایران هستیم.

سخنگوی هیئت فوتبال همدان با اشاره به اینکه در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یکی از داوران همدان برای قضاوت دعوت شده است، ابراز داشت: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون در یکی از بازی‌های مهم هفته نهم، مهدی الوندی یکی از داوران خوب و خوش‌آتیه استان برای قضاوت باید به استان کرمان برود.

به گفته وی مسابقه بین مس کرمان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم برگزار خواهد شد که الوندی در کنار سید احمد صالحی، فرزاد بهرامی و محمدرضا فغانی به عنوان کمک داور قضاوت خواهد کرد.

صفی‌زاده افزود: این مسابقه فردا جمعه 22 شهریور ساعت 18:15 در ورزشگاه امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد که در کنار تیم داوری اعزامی، نادر جعفری به عنوان ناظر داروی حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان و از هفته دوم یکی دیگر از داوران جوان و ارزنده استان همدان برای قضاوت دعوت به همکاری شده است.

سخنگوی هیئت فوتبال استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه دو داور از استان همدان شرایط حضور و قضاوت در لیگ برتر بانوان را دارند خاطرنشان کرد: بهاره سیفی یکی از این دو بانوی داور همدانی برای قضاوت در هفته دوم  لیگ برتر انتخاب شده است و باید با سفر به شهر ایلام مسابقه تیم‌های پالایش و گاز ایلام  و همیاری شهرداری ارومیه را قضاوت کند.

وی گفت: این مسابقه در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر بانوان امروز روز پنج‌شنبه 21 شهریور در ورزشگاه تختی ایلام برگزار می‌شود سیفی به عنوان کمک‌داور همدانی پرچم خواهد زد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول