اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 و 13 آبان رخ می‌دهد

رکاب‌زنی 11 تیم دوچرخه‌سوار باشگاه‌های لیگ برتر در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: دوچرخه‌سواران از 11 باشگاه لیگ برتر کشور در دو رشته ورزشی تام تریل و استقامت مسافت 145 کیلومتر را در روزهای 12 و 13 آبان ماه در تویسرکان رکاب می‌زنند.

رکاب‌زنی 11 تیم دوچرخه‌سوار باشگاه‌های لیگ برتر در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی صبح امروز در جلسه هماهنگی مسابقات دوچرخه‌سواری در دفتر فرمانداری این شهرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات کشوری باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری در تویسرکان، اظهار کرد: مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری از 11 تا 13 آبان ماه امسال در دو رشته تام‌تریل و استقامت در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 11 تیم با هم رقابت خواهند کرد، افزود: دوچرخه‌سواران در دو رشته ورزشی مسافت 145 کیلومتر را در روزهای 12 و 13 آبان ماه سال جاری در تویسرکان رکاب می‌زنند.

فرماندار تویسرکان یازدهم آبان از 11 تیم باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر کشور همراه با یک اکیپ از عوامل وارد تویسرکان می‌شوند، ابراز کرد: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات کمیته هشت‌گانه در تویسرکان تشکیل شده است.

وی گفت: در این راستا کمیته‌های انتظامات و ترافیک، پشتیبانی و تغذیه،‌ تبلیغات، پزشکی و امداد، نقلیه، پاکسازی، پذیرش و رسانه برای برنامه‌ریزی و هماهنگی فعال شده است.

شرکائی با تقدیر از تلاش نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: تویسرکان به واسطه اقلیم و قدمت چندهزار ساله دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است که با هم‌اندیشی و همگرایی هم باید در راستای رشد و توسعه آن اقدام کنیم.

وی از آماده‌سازی سه آمبولانس، یک اتاق مجهز به تجهیزات پزشکی، آماده‌باش تیم پزشکی و تأمین استراحتگاه در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: همه مسئولان جاده‌ای و امنیتی در راستای امنیت سلامت دوچرخه‌سواران در این مسابقات با تمام توان وارد شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان نیز در خصوص مسیر اجرای مسابقات مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور، گفت: نقطه آغاز حرکت دوچرخه‌سواران رشته استقامت از ابتدای شهرک نیروی انتظامی در لاین راست جاده در مسیر بهشت زهرا(س)ـ روستای آرتیمان ـ شهر سرکان دور برگشت میدان جانبازان این شهر در 10 دور رکاب می‌زنند.

کیانوش سیمانی افزود: آغاز رقابت دوچرخه‌سواران رشته تام‌تریل در خط راست جاده از ابتدای شهرک نیروی انتظامی در مسیر روستای مبارک‌آباد ـ روستای کرزان ـ پیچ گردنه روستای اشتران و برگشت در لاین راست همین مسیر را خواهد بود.

وی از آغاز مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران در روز نخست داخل شهر به صورت نمایشی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه در صورت مطلوب بودن شرایط جوی در محل نیروی انتظامی در غیر این صورت در سالن 2 هزار نفری الغدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز اطلاع‌رسانی برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواران باشگاه‌های لیگ برتر کشور در تویسرکان در سطح شهرستان گفت: کمیته تبلیغات در راستای اطلاع‌رسانی با هماهنگی‌های لازم کار تبلیغ اجرایی شدن مسابقات را در شهرستان به صورت فراگیر انجام دهد.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول