اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قشم خبر داد

ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه در سطح جزیره قشم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قشم از ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری با هدف ارتقای فرهنگ این ورزش و تحرک بیشتر شهروندان و مسافران در جزیره خبر داد.

ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه در سطح جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عبدالرحیم رضوانی صبح امروز در نشست شورای ورزشی شهرستان که به مناسبت هفته تربیت بدنی، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت به جامعه ورزش کشور، با اشاره به فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری قشم در این جزیره، اظهار داشت: در سال گذشته یک دوره مسابقات دوچرخه‌سواری با شرکت 70 ورزشکار در مقطع نوجوانان و جوانان در روستای رمچاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه‌ای در این سطح تاکنون در قشم کم سابقه بوده و از قدمت قابل توجهی برخوردار نیست، اضافه کرد: حتی در آن مسابقه به دلیل عدم برخورداری شرکت‌کنندگان از کلاه ایمنی و لباس، مجبور شدیم مسابقه را با شرایط عمومی شرکت‌کنندگان برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه، قشم نیازمند ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری است، اضافه کرد: مجبوریم در آغاز راه به شیوه‌های مختلف به تقویت این فرهنگ در جزیره دست بزنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قشم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به مکانیکی شدن زندگی روزمره مردم، به دنبال ایجاد جایگاه‌هایی برای کرایه دوچرخه‌ در قشم همانند اسکله حقانی، هتل‌ها و پارک‌ها هستیم.

وی ادامه داد: تحقق این امر نیازمند همکاری و هماهنگی، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم است تا از این طریق اجرای طرح تضمین شود.

مسعود سالاری فرماندار قشم نیز در ادامه یادآور شد: نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش نه تنها در قشم الزامی است بلکه باید در جزائر تابعه همانند لارک، هرمز و هنگام نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود مورد توجه قرار داشته باشد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول