اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی:

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی در مشهد برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی گفت:‌ همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی در مشهد برگزار خواهد شد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم بارو عصر امروز در نشست خبری که با محوریت برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه سوم آبان‌ماه همایش بزرگی با عنوان (دوچرخه‌سواری بانوان) در پارک بانوان با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان این رشته در مشهد برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با برگزاری این همایش با همکاری شهرداری مشهد، اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این همایش اولین همایشی است که با محوریت حضور بانوان دوچرخه‌سوار در مشهد برگزار می‌شود و ما نیز به دنبال این امر برای جذب اسپانسرهای مختلفی در خراسان رضوی تلاش کرده‌ایم.

بارو از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری آقایان خبر داد و گفت: برنامه ورزشی را با عنوان دوچرخه‌سواری آقایان در تاریخ 10 آبان‌ماه با مشارکت شهرداری مشهد و عوامل ذی‌ربط برگزار خواهیم کرد که دوچرخه‌سواران از میدان جامع عسل به سمت مجتمع تفریحی ورزشی کوه‌سر مسیر چند کیلومتری را رکاب خواهند زد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی با توجه به استقبال حداکثری جوانان ورزشکار در رشته پرطرفدار دوچرخه‌سواری گفت: شهرداری مشهد و بانک ایران‌زمین متولی امر ایجاد 150 ایستگاه دوچرخه‌سواری در مشهد هستند و ما نیز به دنبال این امر امیدواریم که شرایط همگانی شدن این رشته ورزشی پرمخاطب در استان خراسان رضوی مهیا شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی در پایان همکاری رسانه‌ها را در برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری مهم شمرد و گفت: مسابقاتی را نیز برای پیشکسوتان در پنج رده سنی در تاریخ هشتم آبان‌ماه برگزار خواهیم کرد که میانگین حضور پیشکسوتان در این مسابقات بالغ بر 220 ورزشکار پیشکسوت در رشته استقامت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول