اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش

مسابقه دوچرخه‌سواری نونهالان در سمیرم برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: مسابقه دوچرخه‌سواری نونهالان هم‌زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور 50 نو‌نهال در سمیرم برگزار شد.

مسابقه دوچرخه‌سواری نونهالان در سمیرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید محمدرضا فلسفی ظهر امروز در حاشیه برپایی این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دوچرخه‌سواری بین نوآموزان پیش دبستانی و مهد‌کودک‌های سمیرم در زمین چمن ورزشگاه شهید صابری سمیرم برگزار شد.

وی هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد رقابت سالم و روحیه شاد در بین کودکان دانست و افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 50 کودک سمیرمی حضور داشته‌اند که در پایان به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم برگزاری برنامه‌های ورزشی را در موفقیت و پیشرفت این کودکان در آینده موثر دانست و تصریح کرد: ورزش فرصت‌های مناسبی را برای کودک فراهم می‌سازد تا بتواند خود را نشان بدهد و حس ابتکار و  اعتماد به نفس در او تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه فعالیت‌های ورزشی باید با در نظر گرفتن استعداد‌‌های ذهنی، جسمی و نیاز‌های تربیتی کودکان، انتخاب شود، اضافه کرد: برنامه تدوینی ورزش باید همه‌‌جانبه و وسیع باشد و مهارت‌های لازم را در کودکان ایجاد کند.‏

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، هم‌زمان با هفته تربیت بدنی در مدارس سطح شهرستان مسابقات و برنامه‌های ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی، مسابقات دو، دوچرخه‌سواری، فوتبال و والیبال برگزار شد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول