اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه امسال صورت می‌گیرد

تویسرکان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در 11 آبان ماه سال جاری خبر داد.

تویسرکان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، ورزش را عامل سلامتی و دفع امراض از بدن دانست و اظهار کرد: انسان با تحرک مناسب و استاندارد، می‌تواند عمری مفید داشته باشد.

وی افزود: با ورزش منظم و با قاعده اگر از سنین پایه آغاز شود مشکلات عدیده‌ای که امروز دست به گریبان برخی افراد است، رخ نخواهد داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان، به آموزش و بهره‌مندی هزار و 736 نفر از برنامه ‌اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان با مربی‌گری 49 نفر از مربیان ورزش تویسرکان خبر داد.

وی تعداد رشته‌های ورزشی شهرستان را 19 مورد عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به ورزش در رشته‌های فوتسال، فوتبال، تکواندو، باستانی و رزمی، وزنه‌برداری، دو و میدانی، ژیمناستیک، شطرنج، بدمینتون، ایروبیک و آمادگی جسمانی، اسکیت، کبدی، والیبال، پینگ‌پنگ، ووشو، کوهنوردی، کشتی، بسکتبال و هندبال بهره بردند.

سلیمانی با اشاره به توانمندی ورزشکاران تویسرکان اظهار کرد: ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی با تلاش بسیار و استفاه از امکانات موجود هم‌اکنون از جایگاه ویژه‌ای در عرصه استانی و کشور برخوردار هستند.

وی به برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک استان در رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: مسابقات به میزبانی تویسرکان در سالن ورزشی شهید هرمزی با پیروزی ستاره سرخ تویسرکان بر شهرداری قزوه و غلبه تیم ذوالفقار بر دکور‌ شیک همدان انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به میزبانی شهرستان برای برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال قهرمانی لیگ دسته یک همدان، ابراز کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتبال شهدا بازی را به تیم فجر نهاوند واگذار کرد و در بازی فوتسال تیم کبودر‌آهنگ با 3 امتیاز بر تیم پیروزی تویسرکان غلبه کرد.

وی از حضور رضا اسدی‌پور در کارگاه آموزشی کشتی خبر داد و گفت: تیم کشتی تویسرکان به عنوان نماینده همدان با حضور در مسابقات کشتی جام استان‌های برتر کشور در استان اردبیل توانست در دور رفت و برگشت در رقابت با پنچ تیم مقام پنجم را کسب کند.

سلیمانی ادامه داد: امید سوری از تیم چهار نفره تویسرکان در مسابقات انتخابی دوچرخه سواری استانی در همدان به مقام پنجم نائل آمد.

وی از کسب دو عنوان نایب قهرمانی بوکس توسط مصطفی مومیوند در وزن 48 کیلو و علی عبدالمالکی در وزن 54 کیلو در مسابقات انتخابی استان به میزبانی همدان خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان یادآور شد: همچنین ورزش کوهپیمایی به ارتفاعات میر‌رضی آرتیمانی به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام و در پایان به 20 نفر شرکت‌کننده هدیه اهدا شد.

وی به حضور مرتضی کولیوند و امیر‌رضا سوری از تویسرکان در رشته ورزش کبدی در مسابقات جوانان کشوری در کبودراهنگ اشاره کرد و از کسب عنوان سومی این مسابقات توسط ورزشکاران کبدی شهرستان خبر داد.

سلیمانی گفت: آذر ماه امسال مسابقات لیگ برتر کبدی کشور با حضور 10 تیم به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی در پایان از میزبانی مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری با حضور 12 تیم از 11 تا 13 آبان ماه در رشته تام‌تریل و استقامت در تویسرکان انجام می‌شود.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول