اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پاسداشت مفاخر استان مرکزی

مرحله دوم تور سراسری دوچرخه‌سواری آغاز شد

سرپرست امور ورزش اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از آغاز مرحله دوم تور سراسری دوچرخه‌سواری پاسداشت مفاخر استان خبر داد.

مرحله دوم تور سراسری دوچرخه‌سواری آغاز شد

یحیی کمال‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله دوم تور سراسری دوچرخه‌سواری پاسداشت مفاخر استان مرکزی برای نخستین بار در سطح وزارت راه و شهرسازی در اراک آغاز شد.

وی تصریح کرد: مرحله نخست این تور روز گذشته با حضور 20 نفر از رکاب زنان استان‌های تهران،‌ بوشهر و مرکزی از شهرستان خمین و بیت قدیمی امام(ره) آغاز شد.

سرپرست امور ورزش اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: این تور برای نخستین بار در کشور و به ابتکار کارگروه ورزش و تندرستی اداره کل راه و شهرسازی استان به حرکت در آمده است.

وی خاطرنشان ساخت: در این تور دوچرخه‌سواران به مدت هفت روز و به صورت مرحله‌ای از شهرهای سراسر استان بازدید کرده و با مفاخر، مشاهیر، اماکن تاریخی و دیدنی این شهرها آشنا خواهند شد.

کمال‌آبادی ادامه داد: مراحل هفت‌گانه این تور شامل سفر از خمین به اراک، اراک به هزاوه، هزاوه به ساروق، ساروق به آشتیان، آشتیان به تفرش و تفرش به روستای واشقان محل تولد مرحوم استاد واشقانی‌فراهانی و واشقان به ساوه است.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول