اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان‌ماه

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود

فرماندار تویسرکان گفت: روز جمعه 10 آبان‌ماه، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی تویسرکان از میدان شهید فرشید هرمزی به طرف بارگاه حضرت حبقوق نبی (ع) انجام می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکایی صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این‌که ورزش عاملی مهم در سلامت انسان است، اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش همگانی در جامعه ضریب اقتدار همه‌جانبه اقشار مردم را تضمین می‌کند.

وی افزود: نهادینه کردن ورزش در بین آحاد مختلف مردم سبب کاهش ناهنجاری و نابسامانی زندگی افراد و موجب اشاعه نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به این‌که ورزش همگانی نیاز به عزم عمومی دارد، اظهار داشت: فقر حرکتی به خاطر زندگی ماشینی در سطح جامعه دلیلی بر نیاز مبرم به ورزش کردن است و می‌طلبد مورد توجه همه ما باشد.

وی عنوان کرد: متولیان امر با تعامل و هم‌اندیشی در قالب طرحی اثرگذار با اطلاع‌رسانی درست کمک کنند تا ورزش کردن امری عمومی شود.

شرکایی احساس نیاز به ورزش، گام نخست در نهادینه شدن این مهم است که باید مود توجه قرار گیرد، اظهار داشت: فعالیت جسمانی ضمن جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های کلان در همه حوزه‌ها، اجتماع را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد.

وی برگزاری همایش‌ها را راهکاری مفید در گسترش ورزش همگانی دانست و گفت: توجه به ورزش همگانی زمینه‌ساز بستر برای تربیت و پرورش قهرمانانی‌ بزرگ در حوزه‌های متفاوت ورزش می‌شود.

فرماندار تویسرکان تقویت و ترویج ورزش همگانی را سبب ترغیب و تشویق آحاد مردم به تحرک و پویایی دانست و تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها برای حرکت در راستای توجه به سلامت روحی و جسمانی نرخ امراض و مشکلات را کاهش می‌دهد.

وی از وحدت، تعامل و ارتقای عزت‌نفس به عنوان رهاورد‌ ورزش یاد کرد و ادامه داد: باید تلاش شود زمینه‌ قرار گرفتن ورزش در رشته‌های مختلف به عنوان یک اصل موفقیت در سبد تفریحی و فرهنگی مردم و خانواده‌ها قرار گیرد.

شرکایی تاکید کرد: اگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت با فعالیت‌های جسمانی پر شود، افراد به سوی کارهای مضر و غیراخلاقی از جمله اعتیاد کشش پیدا نخواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در تویسرکان خبر داد و افزود: روز جمعه 10 آبان‌ماه پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از میدان شهید فرشید هرمزی به طرف بارگاه حضرت حبقوق نبی (ع) انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان نیز با تاکید به حضور همه مردم در این برنامه عمومی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور خانواده‌های مردم تویسرکان برگزار خواهد شد.

کیانوش سلیمانی با بیان این‌که به مناسبت سالروز بیمه ایران هدایای این همایش را بیمه ایران متقبل شده است، اظهار داشت: هدایایی به افراد شرکت‌کننده در همایش پیاده‌روی با قید قرعه داده می‌شود.

وی هدایای این همایش را کمک هزینه سفر معنوی خانه خدا به مبلغ 500 هزار تومان و دومین هدیه را به مبلغ 400 هزار تومان دانست و گفت: اعطای جوایز نفیس دیگری در دستور کار است.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول