اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از 8 زحمتکش عرصه خبر ورزشی

باشگاه الوند قدرشناس خبرنگاران ورزشی همدان شد

در حاشیه بازی الوند همدان و پدیده مشهد، به ابتکار مسئولان فرهنگی و همت صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای این تیم از هشت پیشکسوت عرصه خبر ورزشی تجلیل و تقدیر شد.

باشگاه الوند قدرشناس خبرنگاران ورزشی همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسئولان فرهنگی باشگاه الوند همدان برای تقدیر از اهالی عرصه خبر ورزشی که همکاری و تعامل موثری در راه موفقیت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته یک داشتند، از هشت پیشکسوت ورزشی‌نویس، عکاس و برنامه‌ساز ورزشی با اهدای لوح یادبود تجلیل کرد.

در این مراسم تقدیر که جای خالی بهرام یدی مدیرعامل و مالک باشگاه الوند به دلیل حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بیشتر از همه چیز خودنمایی می‌کرد از هشت زحمتکش عرصه خبر ورزشی تجلیل شد.

سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام علی افراسیابی امام جماعت سازمان ورزش و جوانان، رضا شادکام از پیشکسوتان باشگاه الوند، رضا فرشچی و عبدالله طالبیان از پیشکسوتان فوتبال همدان اهداکنندگان جوایز اهالی رسانه بودند.

در بخش روزنامه‌های محلی سلیمان رحیمی یکی از با سابقه‌ترین خبرنگاران ورزشی از روزنامه همدان پیام و میثم ناصرنژاد از روزنامه هگمتانه در این مراسم تجلیل شدند.

پرویز ترتیبیان عکاس ورزشی، تنها نماینده قشر زحمتکش و بی‌ادعای عکاسان ورزشی بود که به دلیل بیماری دو سالی است با ویلچر به ورزشگاه می‌آیند و از این موی‌سپید عرصه عکاسی ورزشی تقدیر شد.

در بخش رسانه‌های سایبری از علی ثقفی سایت خبری همدان فوتبال و فرشید گل‌محمدی از خبرگزاری فارس همدان تجلیل شد.

صادق صیادی تهیه‌کننده قدیمی و بازنشسته برنامه‌های ورزشی، حمید محسنی تهیه‌کننده رادیو، رضا محمودی‌شجاع تهیه‌کننده سیمای ورزش سه پیشکسوت رسانه ملی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

این اقدام ارزنده و قابل ستایش باشگاه الوند در صورتی اتفاق افتاد که در ایام هفته خبرنگار و در ماه مبارک رمضان مسئولان و مدیران این باشگاه تنها کسانی بودند که در بخش خصوصی با برگزاری مراسم باشکوهی از زحمتکشان عرصه خبر ورزشی با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر، تجلیل کرده بودند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول