اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس خبر داد

احداث چند طرح و پروژه ورزشی در شهرستان ورزقان

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس گفت: براساس توافقاتی که با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته مقرر شده تا چند طرح و پروژه ورزشی در شهرستان ورزقان اجرا شود.

احداث چند طرح و پروژه ورزشی در شهرستان ورزقان

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  براساس این توافق 5 مجموعه ورزشی در 3 روستا و یک باب استخر و یک سالن ورزش باستانی در خود شهر ورزقان احداث شود.

وی در توضیح مکانی این مجموعه‌های ورزشی افزود: سالن ورزشی با کارآیی چند منظور در روستاهای صومعه دل، آقبلاغ سفلی و ارزیل احداث می‌شود.

دهقانی در مورد مجموعه‌های پیش‌بینی شده برای مرکز شهرستان نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان قول داده تا اقدامات لازم برای ساخت یک باب سالن ورزشی و یک مجموعه استخر در شهر ورزقان را داشته باشد.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: برای احداث و بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده پیش بینی می‌شود 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد که از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

وی درباره پروسه زمانی بهره‌برداری از این طرح‌ها نیز گفت: اجرای این طرح‌ها از سال آینده آ؛از می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که مردم روستاهای یاد شده و روستاهای همجوار آنها و جوانان خود شهر ورزقان به زودی بتوانند از امکان ورزشی یاد شده استفاده کنند.

دهقانی ورزقان را نیازمند توجه ویژه در حوزه ورزش اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود قشر جوان در این شهرستان و نبود هیچگونه امکانات ورزشی و تفریحی در این شهرستان می‌‌طلبد تا مسئولان حوزه‌های جوانان و ورزش کشور و استان توجه ویژه‌ای را به این منطقه محروم برای پربار کردن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از پیش آمدن اتفاقات ناگوار اجتماعی در قبال نبود امکانات یاد شده باشند.

انتهای پیام/60001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول