اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان اصفهان عنوان شد

13 آبان نماد استقامت در برابر شیطان بزرگ است

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان نماد استقامت، ایستادگی، عزت‌طلبی و آزادگی ملت ایران در برابر قیود و زنجیره‌های فولادی شیطان بزرگ است.

13 آبان نماد استقامت در برابر شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه خود آورده است: 13 آبان نماد استقامت، ایستادگی و توکل ایرانیان به ذات اقدس الله و عدم تردید آن‌ها در تحقق وعده الهی است، امسال 13 آبان با طلیعه ماه محرم، ماه آزادی و حقیقت و عزت‌طلبی امام حسین(ع) همزمان شده است تا صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد و به دنیا نشان دهد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.

در بخشی دیگر این بیانیه آمده است: 13 آبان نماد عزت‌طلبی، حریت و آزادگی ملت ایران در برابر قیود و زنجیره‌های فولادی شیطان بزرگ است که مهم‌ترین ویژگی این روز بزرگ توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و عزت خواهی ملت ایران است و مطمئناً یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) نیز عزت‌طلبی بود. امام حسین(ع) با شعار هیهات مناالذله پا در صحرای کربلا گذشت و عزیزترین عزیزان خود را به میدان آورد و با گفتار و عمل خود به مبارزه با ظلم پرداخت.

سازمان بسیج در این بیانیه تاکید کرد: مرگ بر آمریکا ملت ایران نیز تداوم همان هیهات من‌الذله امام حسین(ع) در دشت کربلا است و تجربه بیش از نیم‌قرن خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران و تحلیل گران منصف دنیا نشان داده است که راه غلبه بر مشکلات و سختی‌ها همین عزت طلبی و سر فرود نیاوردن در برابر زیاده‌خواهی‌های ایالات متحده است.

در ادامه بیانیه آمده است: چندی پیش «جرج فرید من» مسئول موسسه راهبردی استراتفورد طی اعترافی جالب در مصاحبه با واشنگتن‌پست گفت: مشکل ما با ایران، برنامه هسته‌ای این کشور نیست، مسئله این است که ایران نشان داده است نه تنها بدون رابطه با آمریکا، بلکه در حال ستیز و درگیری با آمریکا می‌تواند قدرت نخست منطقه در هر دو عرصه نظامی و تکنولوژیک باشد و همین تصویر از ایران است که آن را به الگو تبدیل کرده و تحولات منطقه خاورمیانه را در پی داشته است.

سازمان بسیج رسانه اشاره کرد: اگر دیروز دانش‌آموزان با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند و با اقتدا به رهبر خویش دوشادوش هم حرکت کردند و ضربات سنگینی به نظام سلطه جهانی وارد آوردند، امروز نیز وارثان آنها، گوش به فرمان رهبر خویش درحالی‌که آمریکا و متحدان اروپایی‌اش با چالش‌ها و مشکلات فراوان نظام اقتصاد سرمایه‌داری درگیر بحران‌های اقتصادی، افت مشروعیت سیاسی آمریکا در دنیا و ظهور بحران‌های اخلاقی و فرهنگی شده و در حال فروپاشی از درون است، با تلاشی مضاعف و جهاد گونه همواره در حال خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی و شگفت آفرینی هستند که پیشرفت‌های علمی و درنوردیدن مرزهای دانش یکی پس از دیگری شاهد این مدعاست.

در ادامه بیانیه بیان شده است: دوستان انقلاب آموخته‌اند که تنها در سایه مجاهدت مبتنی بر بصیرت می‌توان بزرگ‌ترین قدرت مادی را به رغم کینه‌توزی ها و دشمنی‌های مستمر و اجرای فیلم‌نامه‌های متعدد تجاوز، تحریم، تهدید و فشارهای بین‌المللی در حوزه حقوق بشر و پرونده هسته‌ای به خاک ذلت نشاند.

دشمنان نیز فهمیده‌اند که ملت ایران بزرگ‌تر، آگاه‌تر و هوشیارتر از آن هستند که بتوانند آنها را فریب دهند و در قالب دوست در دل آنها جایی برای خود پیدا نمایند.

در پایان بیانیه آمده است: اینک ما مانده‌ایم با خاطرات آن روزها و می‌دانیم که امروز اگر به سایه راحت نشسته‌ایم، مدیون استقامت شهیدانی هستیم که در آشوب ظلمت چیره،به مصاف شب رفتند تا ایمان خفته انسان را به سامان صبح برسانند.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، همگام با اصحاب رسانه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم 13 آبان و در عرصه رسانه‌های دیداری، شنیداری و سایبری ضمن انزجار و نفرت از استکبار جهانی بر لزوم هشیاری و ایستادگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی، دولت تدبیر و امید و مردم بزرگوار ایران در مقابله با وعده‌های پوشالی دشمنان قسم‌خورده اسلام تاکید می‌کند.

انتهای پیام/63001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول