اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد مشکلات متعدد بهداشتی دارد/ رسانه‌ها علوم پزشکی را یاری کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات متعدد بهداشتی دست ‌و پنجه نرم می‌کند، ابراز داشت: رسانه‌ها می‌توانند راه‌گشای خیلی از معضلات در حوزه بهداشت و درمان باشند.

کهگیلویه و بویراحمد مشکلات متعدد بهداشتی دارد/ رسانه‌ها علوم پزشکی را یاری کنند

رضا چمن در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که برای برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان باید یک عزم جمعی وجود داشته باشد، اظهار داشت: رفع مشکلات نیازمند وجود روحیه شاد و انگیزه دو چندان میان کارکنان است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: پرداخت معوقات کارکنان علوم پزشکی در همه سطوح در اولویت قرار دارد.

وی ایجاد تحرک و نشاط در میان پرسنل دانشگاه را زمینه‌ساز سرعت‌بخشی به اهداف و برنامه‌های علوم پزشکی دانست و افزود: تا نتوانیم دلسردی و بی‌انگیزگی را از کارکنان خود بگیریم، نمی‌توان توقع پیشرفت در حوزه‌های‌ مختلف بهداشت و درمان را داشت.

چمن افزود: تاکنون بالغ بر 17 میلیارد بدهی معوقات پرسنل بر عهده دانشگاه است که هر روز بر این مبلغ افزوده می‌شود، به همین دلیل وظیفه اصلی من به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی پرداخت این معوقات است.

وی در ادامه از دانشجویان به عنوان موتور متحرکه دانشگاه یاد کرد و بیان داشت: فعال کردن تشکل‌های دانشجویی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دانشگاه خواهد بود و سعی می‌کنیم فضایی بالنده و پربار در میان دانشجویان علوم پزشکی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حرکت در مسیر مدیریت صحیح و منطقی را امری مهم دانست و افزود: مدیریت باید مبتنی بر شواهد علمی باشد نه باری به هر جهت، چراکه این چنین مدیریتی راه به جایی نمی‌برد.

چمن اقدام عجولانه و غیرکارشناسی را موجب ایجاد هزینه‌های مازاد دانست و افزود: در مدیریت نوین امروز چنین رویکردی به انجام امور جایگاهی ندارد.

وی در ادامه عنوان‌ کرد: سعی ما بر این است که برنامه‌های خود را در یک بازه زمانی کوتاه مدت شش ماهه و یک بازه زمانی میان مدت دو ساله و بلند مدت چهار ساله اجرا کنیم و در این بین از هرگونه اقدام شتاب‌زده و احساسی اجتناب کنیم.

این دانش‌‌آموخته اپیدمیولوژی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات متعدد بهداشتی دست و پنجه نرم می‌کند، ابراز داشت: رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه می‌توانند در تبیین اولویت‌های بهداشتی و درمانی راه‌گشای خیلی از مشکلات و معضلات در حوزه بهداشت و درمان باشند.

انتهای پیام/82008/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول